فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

اقدامات آموزش و پرورش کرمان در شرایط کرونایی مصداق عینی جهاد علمی و ایثار و فداکاری است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اقدامات بی نظیر آموزش و پرورش استان کرمان در شرایط کرونایی مصداق عینی جهاد علمی و ایثار و فداکاری است.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۰۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، فرمانده سپاه ثارالله به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار کرد.

سردار حسین معروفی ضمن تبریک هفته معلم از مجاهدت ها و ایثارگری های فرهنگیان در دوران کرونا تقدیر و تشکر کرد و افزود: جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم کرونا برای همیشه تاریخ در اذهان مردم ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.
وی با بیان اینکه معلمان شاخص ترین، دلسوز ترین و موثر ترین افراد در زندگی هر انسانی هستند گفت: هیچ وقت اثر گذاری و لطف معلمان دوران ابتدایی خود را فراموش نمی کنم.
معروفی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش پایه و اساس انسان سازی و مسائل تربیتی در کشور است تاکید کرد: همه‌ی نگاه ها باید برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت به آموزش و پرورش متمرکز شد زیرا پیشرفت و توسعه آینده کشور در هر زمینه ای در این دستگاه مهم و زیر ساختی رقم می خورد.
وی با تاکید بر همکاری و تعامل مجموعه های مختلف سپاه با آموزش و پرورش گفت: علاوه بر انجام رسالت سازمانی بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان، آماده هر گونه همکاری با آموزش و پرورش در زمینه های مختلف آموزشی، پرورشی، سازندگی و پیگیری روند یاددهی یادگیری دانش آموزان در شرایط سخت کرونایی هستیم.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اجرای اردوی مجازی راهیان نور در استان اظهار کرد: تاکنون ۷ برنامه در این زمینه تهیه شده که بر اساس بررسی های انجام شده مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته و اثربخشی خاصی داشته است.
احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همکاری سپاه ثارالله با آموزش و پرورش گفت: سپاه ثارالله در چند سال اخیر در حل مسائل و مشکلات پیش روی نظام تعلیم و تربیت در استان پیش قدم بوده و اقدامات اثربخشی را در مناطق محروم استان از قبیل ساخت ۸۲۰ چشمه سرویس بهداشتی، توزیع کمک های مومنانه بین دانش آموزان بی بضاعت و پیگیری پویش لبخند رضایت را داشته است.
وی افزود: اقدامات بی نظیر بسیج دانشجویی استان در روستا های دور افتاده و مناطق حاشیه ای شهرهای بزرگ در زیست بوم کرونا در زمینه آموزش به دانش آموزان موجی از خدمت به دانش آموزان مناطق محروم را در کشور رقم زد و الگوی موفقی برای سایر استان های کشور شد.
اسکندری نسب به جلوه های ویژه معلمی توسط معلمان استان از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: معلمان با حضور در حیاط منازل، فضای آزاد، استفاده از شیشه ماشین، تدریس از روی تخت بیمارستان و .... نگذاشتند دانش آموزی از تحصیل باز بماند.

ارسال نظرات