خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

خونبهای سیدالشهداء مقاومت، آزادی قدس شریف است

سرهنگ مهرعلیا گفت: دشمنان قسم خورده جهان اسلام باید بدانند که خونبهای سیدالشهداء مقاومت، فقط آزادی قدس شریف از دست خفاش های خون آشام رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۲۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

سرهنگ مهرعلیا فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به فرارسیدن روز قدس بیان کرد: روز جهانی قدس یادآور و یادگار معمار کبیر انقلاب؛ حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و صهیونیسم بین الملل و مظهر حمایت جهانی از مردم مظلوم و رنج‌ دیده فلسطین است. روز قدس روز اسلام است. روز قدس روز دفاع از حقی غصب شده است که گذشت زمان و سازشکاری منافقان از داغ آن نمی کاهد و به رسم عادت، ما را دچار نسیان نمی سازد.

وی گفت: قدس، اولین قبله گاه مسلمین و سرزمین مادری و اجدادی مردان و زنانی است که صاحبان اصلی این سرزمین هستند و در نظم نوین جهانی از این حق مسلم خود محروم گردیده و سال ها است که از خانه و سرزمین خود تبعید شده اند و یا در اردوگاه ها روزگار می گذرانند و تحت شکنجه و ظلم و جنایت قرار می گیرند و کودکان مظلوم و بی گناه خود را در مقابل چشمان خود از دست می دهند.

فرمانده سپاه بوئین زهرا اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تمام توطئه‌ها و نقشه های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است. آمریکا و اسرائیل باید بدانند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن جولان، تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که خواب از چشمان صهیونیست غاصب و همراهانش ربوده بود، تلاش‌های مذبوحانه ای است که راه به جایی نخواهد برد و با خیزش وغرش سلیمانی ها مواجه خواهد شد. امروز دشمنان قسم خورده جهان اسلام باید بدانند که خونبهای سیدالشهداء مقاومت، فقط آزادی قدس شریف از دست خفاش های خون آشام رژیم صهیونیستی است و شهید سلیمانی امروز خطرناک تر از خود سلیمانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها