خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛
امیری نژاد گفت: در این پیچ مهم تاریخی علیرغم تبلیغات بیگانه برای کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رأی، مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه پاسخی دندان شکن به استکبار جهانی خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۳۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

مرتضی امیری نژاد مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین با اشاره به اهمیت انتخابات 1400 گفت: این انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که اولین انتخابات ریاست جمهوری بعد از بیانیه گام دوم انقلاب است و این بیانیه نقشه راه انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب محسوب می شود.

وی به ویژگی های کاندیدای اصلح در این دوره از انتخابات پرداخت و گفت: نامزد شدن کاندیداهای توانمند، انقلابی و جهادی و معتقد به اقتصاد مقاومتی و نگاه به ظرفیت های داخل کشور از ویژگی های کاندیدای اصلح در این دوره از انتخابات باید باشد.

این استاد دانشگاه دوقطبی سازی را سم مهلک برای جامعه دانست و اظهار داشت: دوقطبی سازی جنگ و مذاکره و دیپلماسی و میدان بازی کردن در میدان دشمن است و برای جامعه اسلامی سم مهلکی است و باید از این دوقطبی سازی به شدت پرهیز کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: به توجه به اوضاع اقتصادی در داخل کشور و تحولات منطقه ما باید امیدآفرینی را در جامعه احیا کنیم و همه باید بدانند در این پیچ مهم تاریخی علیرغم تبلیغات بیگانه برای کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رأی، مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه پاسخی دندان شکن به استکبار جهانی خواهد بود.

امیری نژاد در پایان بیان کرد: مردم باید احساس ‌کنند که بحث سرنوشت سیاسی خود در نظام اسلامی دارای جایگاه واقعی هستند و حضور پررنگ آنها در صحنه انتخابات نقطه قوت انقلاب اسلامی و اعتباربخشی به نظام در عرصه بین المللی و ضامنی برای عبور موفق ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف سیاست داخلی و خارجی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها