معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: خط شناسی، خط شکنی و اتخاذ مواضع صریح و قاطع از ویژگی های بارز شهید مطهری بوده است.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۵۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوجبلاغ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و عموم پایوران و بسیجیان، به همت معاونت عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در مهدیه ولایت ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ برگزار شد.

سید احمد رسولی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این مراسم یکی از اوصاف فرد عاقل را بصیرت نسبت به زمان خود برشمرد و گفت: بصیرت بع معنی خط شناسی، جریان شناسی، تشخیص تکلیف و عمل به موقع مطابق با تکلیف است.

وی با اشاره به ویژگی های بارز شهید مطهری مطرح کرد: آیت الله مطهری جریانات منحرف قبل و پس انقلاب را به خوبی می شناخت و بر اساس این شناخت به وظیفه خود را تشخیص می داد و در مقام عمل به موقع موضع گیری می کرد که چه عملی با ارزش است که به موقع انجام شود.

رسولی با اشاره به ویژگی دوم انسان عاقل بر اساس حدیث حضرت رسول(ص) و نیز ویژگی بارز شهید مطهری مطرح کرد: بعد از زمان شناسی نوبت به عمل به موقع به تکلیف شناخته شده و خط شکنی در راستای وظیفه شناسی می رسد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: زمان شناسی و خط شکنی و اتخاذ مواضع صریح و قاطع در جهت مقابله با اسلام آمریکایی و دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) در حوزه نظر و عمل و تربیت نسل جدید از دیگر ویژگی های استاد مطهری است.

وی عنوان کرد: براساس حدیثی از پیامبر اعظم (ص)، حفظ زبان ویژگی سوم انسان عاقل است. چنین انسانی در مواقع و مواضعی که تکلیفی یا علمی ندارد سکوت اختیار می کند و حرفی نمیزند و مانند برخی مسئولین فعلی که نمک به زخم می پاشند عمل نمی کند.

در پایان این مراسم، از مربیان برگزیده عقیدتی سیاسی، مربیان و سرگروه های صالحین و مربیان نظامی معاونت آموزش و تربیت پاسداری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات