به همت سازمان بسیج؛

ششمین نهضت آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیر عمد انجام شد

ششمین نهضت آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیر عمد به همت سازمان بسیج مستضعفین با حضور سردار سید قاسم قریشی انجام شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۶۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، ششمین نهضت آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیر عمد به همت سازمان بسیج مستضعفین با حضور سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سهراب انبارکی مسئول بسیج حقوقدانان و اعضای ستادهای استانی آزاد سازی زندانیان در سراسر کشور از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد.

 

ششمین نهضت آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیر عمد انجام شد

سردار قریشی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) گفت: از تمام عزیزانی که در سراسر کشور در این طرح شرکت کردند تشکر می کنم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از دغدغه های رهبری رسیدگی به محرومین است و بسیج در تمام صحنه های مورد نیاز مثل سیل و زلزله حضور دارد و با همین هدف بسیج، طرح زندانیان جرائم غیر عمد هدف گزاری شده است که در سال ۹۹ بیش از ۵ هزار نفر آزاد شده اند و در سال جدید هم تا عید سعید فطر بالغ بر  ۱۰۰۰ زندانی دیگر آزاد می شوند. این روند با تلاش اقشار مختلف بسیج و بسیج حقوقدانان تا پایان سال ادامه دارد.

وی افزود: یکی از نکات مهم این طرح اعتماد مردم به بسیجیان و ایجاد صلح و سازش بین افراد است و بسیجیان علاوه بر آزاد سازی با انجام کمک های مومنانه از زندانیان آزاد شده حمایت می کنند.

سردار قریشی ادامه داد: این حمایت ها تا تامین نیازهای مادی و حتی نیازهای روحی و اجتماعی ادامه دارد تا به زندگی عادی باز گردند.

همچنین سهراب انبارکی مسئول بسیج حقوقدانان در سخنانی گفت: نهضت آزاد سازی زندانیان همانند سال گذشته حتی در شرایط کرونایی ادامه دارد و با هماهنگی نهاد های دیگر با حفظ رعایت کرامت، زندانیان آزاد می شوند و با حمایت های مادی و معنوی زندگی دوباره ای را آغاز می کنند.

در ادامه این مراسم تعدادی از استان ها به ارایه گزارش پرداختند.

ارسال نظرات