مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار مشهد:

سیاست دولتمردان آمریکا نسبت به ایران و منطقه ثابت است

حجت السلام احمدی گفت: بعضی منافقان داخلی سعی در نشان دادن تغییر سیاست آمریکا دارند، این در حالیست که دولتمردان آمریکا در قبال جمهوری اسلامی سیاست ثابت دارند و حزب دموکرات و جمهوری خواه فرقی ندارد.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۸۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام احمدی  با تبریک هفته عقیدتی و روز معلم در جمع بسیجیان با  اشاره به اینکه از مهمترین فضائل امیرالمومنین (ع) علم ایشان است، به نقل از روایتی در این زمینه پرداخت و گفت:حجت چهار نفر از زاهدان مسیحی پیش حضرت علی (ع) رفتند و یک سوال را مطرح کردند تا ایشان را امتحان کنند، اما حضرت علی (ع) به هر نفر پاسخ متفاوتی دادند.

وی در ادامه افزود: حضرت علی (ع) در پاسخ به سوال اولین مسیحی که ذخیره کردن علم بهتر است یا ثروت فرمودند: " مال با خرج کردن از بین می‌رود، اما علم هر چه خرج و نشر داده شود، بیشتر میشود. در پاسخ دومین نفر با همین سوال گفتند: علم صاحب خودش را حفظ میکند، اما صاحب مال باید آن را حفظ کند. به سومین نفر این طور پاسخ دادند:هر کس علم بیشتری داشته باشد، تواضع و فروتنی آن بیشتر، اما مال تکبر می‌آورد؛ و در آخر فرمودند: علم بیشتر باعث تعدد دوستان میشود و مال بیشتر دشمنان را افزون میکند. "

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: انتخابات امسال از چند وجه قابل بررسی است و اهمیت فوق العاده دارد.

وی بیان کرد:  انتخابات در کشور ما مظهر مردم سالاری است و مردم به طور مستقیم نقش دارند. این اولین انتخابات بعد از گام دوم انقلاب و تبیین نقشه راه توسط رهبری معظم است.به همین دلیل باید شرکت حداکثری و انتخاب آگاهانه صورت گیرد تا دشمنان و بدخواهان نتوانند ضربه به نظام بزنند. حضور حداکثری نشانه اقتدار ماست و در شان جایگاه نظام است.

احمدی با تشریح وظایف و جایگاه ریاست جمهوری آن را مهم‌ترین جایگاه مدیریتی کشور خواند و عنوان کرد: مراقب باشید که چه مسئولیتی را به دوش چه کسی و با چه تفکری می‌گذارید.

وی عنوان کرد: این انتخابات بعد از روی کار آمدن دموکرات‌ها در آمریکاست لذا بعضی منافقان داخلی سعی در نشان دادن تغییر سیاست آمریکا دارند، این در حالیست که دولتمردان آمریکا در قبال جمهوری اسلامی، رژیم صهیونیستی و مسئله خاورمیانه سیاست ثابت دارند و حزب دموکرات و جمهوری خواه فرقی ندارد.

وی در پایان با اشاره به وصیتنامه سردار قاسم سلیمانی خواستار شد: با شرکت در انتخابات نظام را حفظ کنیم. هر کاری که به نظام ضربه بزند، ما مسئول هستیم و حفظ نظام جمهوری اسلامی از حفظ جان امام معصوم واجب‌تر است؛ و طبق وصیت سردار " امروز قرارگاه حسین بن علی ایران است و اگر جمهوری اسلامی از بین رود دیگر حرمی نمی‌ماند. "
ارسال نظرات
پر بیننده ها