خبرهای داغ:
شاهرود_استادیار صالحین سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه کار صالحین عقل آفرینی و جهل زدایی است، گفت: در انتخابات نیز باید به امیدآفرینی، مشارکت و حضور حداکثری و انتخاب اصلح به عنوان سه اصل مهم توجه کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۹۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
کار نظام صالحین عقل آفرینی و جهل زدایی/امیدآفرینی، مشارکت و انتخاب اصلح سه اصل در انتخاباتبه گزارش خبرنگار بسیج، مجمع مربیان صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود برگزار شد.
در این نشست استادیار و امام جمعه شاهرود و فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود و سرمربی و مربیان و ائمه جماعات این حوزه به میزبانی پایگاه شهید نواب صفوی در مسجدامیرالمومنین (ع) شهرک شهید نواب صفوی شاهرود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی استادیار صالحین سپاه ناحیه شاهرود در این نشست در سخنانی با بیان اینکه انبیا و اولیاء الهی (ع) آمدند تا مردم را عاقل کنند و مظلومیت اولیای خدا به خاطر جهل مردم بود.
وی با اشاره به اینکه جهل یعنی تشخیص ندادن حق از باطل، افزود: اگر افرادی مانند خوارج بیایند و با قصد قربت در مقابل حجت خدا مقابله کنند به خاطر جهلشان بود و جهل در مقابل عقل است نه علم.
امام جمعه شاهرود بر اینکه کار ما در صالحین عقل آفرینی و جهل زدایی است تاکید کرد.
وی به انتخابات آتی هم اشاره کرد و بر توجه به سه اصل امیدآفرینی نسبت به فعالیت‌ها و خدمات انجام شده و داشته‌های موجود، مشارکت و حضور حداکثری با هر سلیقه‌ای که هستیم و دلمان برای ایران می‌تپد و انتخاب اصلح و با ذکر معیار تشخیص اصلح هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم شورای شهر، که آبروی هر شهر است تاکید کرد.
در این نشست اعضا به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها