خبرهای داغ:
حجت الاسلام احمدی گفت: اهتزاز پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم اسراییل را ازبرنامه های محوری روزقدس درگلستان دانست و ابراز کرد: از ساعت ۹:۳۰دقیقه روزجمعه پرچم فلسطین درمیدان اصلی شهر گرگان به اهتزاز درخواهد آمد.
کد خبر: ۹۳۳۹۶۰۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: حجت الاسلام احمدرضا احمدی ظهر امروز در نشست خبری در خصوص برنامه های شورای هماهنگی در روز قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس به دلایل متعددی دارای اهمیت است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، خاطرنشان کرد: مردم انقلاب اسلامی در سال های گذشته در جمعه آخر ماه رمضان به راهپیمایی می پرداختند و امام راحل در روزهای آغازین انقلاب یکی از مولفه های قیام خود را مبارزه با اسراییل قرار داد که امروز در کشورهای مختلف از این ابتکار عمل استقبال کرده اند.

وی، افزود: بنابر تصویب شورای هماهنگی و تاکید بر رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا با توجه به شیوع چهارم بیماری کرونا بر این شد امسال راهپیمایی فیزیکی و خودرویی ممنوع باشد.

حجت الاسلام احمدی، یادآور شد: با توجه به عدم برگزاری رژه خودرویی و فیزیکی بنا شد از طریق فضای مجازی جایگزین هایی داشته باشیم که در همین راستا با برخی از مراکز مهم رسانه ای هماهنگی هایی صورت گرفته که از طریق فضای مجازی به تبلیغ و تبیین روز قدس بپردازیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برگزاری جشنواره مجازی و شب های شعر در بستر مجازی، عنوان کرد: تیزرهای پیام کوتاه برای فضای مجازی در حال تدارک است و یکی از برنامه های شورای هماهنگی به صورت بومی است توزیع اقلام تبلیغی در سطح وسیع در استان گلستان است.

وی اهتزاز پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم اسراییل را از برنامه های محوری روز قدس در گلستان دانست و ابراز کرد: از ساعت ۹:۳۰دقیقه روز جمعه پرچم فلسطین در میدان اصلی شهر گرگان به اهتزاز در خواهد آمد.

حجت الاسلام احمدی، گفت: به شهرداری های استان نیز ابلاغ شده اگر در شهرهای تابعه خیابان یا میدانی به نام قدس یا فلسطین در شهرها وجود ندارد کمیته نامگذاری در این روز نسبت به نامگذاری یکی از معابر شهری اقدام نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها