روابط عمومی سپاه ساوه،ضمن انزجار از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در چند دهه گذشته، بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۶۷۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِن دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ (حج/ ۴۰)

پس از گذشت هفت دهه از اشغال بی‌رحمانه سرزمین مقدس فلسطین و جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در قبال مردم بی‌دفاع، مظلوم و مسلمان این سرزمین و سکوت معنادار جامعه جهانی و نهاد‌های به اصطلاح حقوق بشری و سازمان‌های بین‌المللی که وظیفه ذاتی‌شان دفاع از حقوق از دست رفته انسان‌ها تعریف شده است؛ نهضت قهرمانانه مردم غیرتمند این سرزمین به نقطه نهایی و پیروزی خود نزدیک می‌شود.

رژیم منحوس و مضمحل صهیونیستی در طول این سال‌ها چه جنایت‌ها که در این وادی مقدس مرتکب نشد و چه خون‌های بناحقی که بر زمین نریخت. اما کجایند نهاد‌های به اصطلاح مدافع حقوق بشر که در مقابل این همه ظلم و تعدی به حقوق اولیه و انسانی این مردم بی‌دفاع، سکوت اختیار کرده‌اند و حتی از اعلام موضع اولیه در قبال این همه ظلم و تجاوز وحشیانه خودداری کرده‌اند؟!

ملت قهرمان و آزاده ایران اسلامی که همواره مدافع مردم مسلمان فلسطین بوده و هست، با اقتدا به راه روشنگر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) وفرامین الهام‌بخش نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای (مدّظله العالی)، ملت مبارز و انقلابی ایران اسلامی را به شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت می‌کند.

بی‌شک فریاد‌های مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل ما، موج اعتراضات حق‌طلبانه ملت فلسطین را خروشان‌تر خواهد کرد و قوت قلب دل‌های مصیبت‌زده برادران و خواهران مسلمان فلسطینی خواهد بود و نمایش بی‌سابقه‌ای از قدرت ملت مسلمان در معرض دید جهانیان خواهد گذاشت.
 
آحاد مردم و بسیجیان امسال همچون سال گذشته با توجه به شرایط ویروس منحوس کرونا از طریق فضای مجازی روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس در شهر‌ها و بخش‌های مختلف کشور، همراه و همدل با مسلمانان جهان در این راهپیمایی باشکوه شرکت خواهند کرد. باشد که اینگونه انزجار از صهیونیسم غاصب و آمریکای جنایتکار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مردم مظلوم مسلمان در جهان، موجب اتحاد و همدلی بیشتر امت اسلامی و مقدمه تشکیل حکومت عدل الهی به پرچمداری منجی آخر الزمان مهدی موعود (عج) گردد.

أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات