مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه:

امام خمینی نقشه راه مبارزه با اشغال فلسطین را ترسیم کرد

حجت الاسلام والمسلمین منصوری گفت: امام خمینی(ره) با اقدام ماندگار تعیین روز قدس، نقشه راه مبارزه با اشغال فلسطین را ترسیم کرده و دفاع از مردم مظلوم این سرزمین را در اولویت سیاست خارجی خود قرار داد.
کد خبر: ۹۳۳۹۷۱۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ، در آستانه فرا رسیدن روز قدس حجت الاسلام والمسلمین حسین منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه ضمن گرامی داشت فرا رسیدن روز قدس با اشاره به بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای رژیم صهیونیستی اظهار داشت : در چنین شرایطی امام خمینی(ره) از مسلمانان جهان خواست تا با انتخاب آخرین جمعه  ماه رمضان به نام روز قدس، در این روز همبستگی خود را در حمایت از مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین  منصوری با یادآوری اینکه اسراییل در ضعیف ترین دوران طول عمر خود به سر می برد گفت: امام خمینی(ره) با اقدام ماندگار تعیین روز قدس، نقشه راه مبارزه با اشغال فلسطین را ترسیم کرده و دفاع از مردم مظلوم این سرزمین را در اولویت سیاست خارجی خود قرار داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با تاکید بر حضور پرشور جمع عظیمی از روزه داران در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین گفت: این راهپیمایی علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی برخی از کشورهای غیر اسلامی نظیر ایالات متحده آمریکا و انگلستان نیز، با حضور گروهی از مسلمانان و غیرمسلمانان برگزار می‌شود و صدای حمایت مسلمانان از ملت فلسطین به گوش جهانیان می رسد.

 منصوری با بیان اینکه  پشتیبانی اسلامی از فلسطین همان طور که امام خمینی (ره) تاکید کردند نباید به این روز محدود شود خاطر نشان کرد: مساله فلسطین باید در صدر دستور کار کشورهای اسلامی قرار گیرد و برای تحقق این هدف، مسلمانان باید تلاش کنند و با اقدام های خود دولت های اسلامی را به سوی چنین اولویت بندی سوق دهند.

وی افزود: متاسفانه اکثر کشورهای عربی از جمله در منطقه خلیج فارس هیچ کمکی به مقاومت ضدصهیونیستی نمی کنند بلکه به آن ضربه می زنند. سیاست اعراب در قبال مساله فلسطین به عنوان مهم ترین مساله جهان اسلام، خیانت آمیز است و حتی برخی کشورهای عربی آشکارا با اسراییل توافق و تبانی می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در انتها ضمن گرامی داشت روز قدس گفت: مردم ایران همواره نشان داده اند که پای کار هستند و با وجود محدودیت های کرونایی در کشور، بی تردید امسال هم روز قدس در داخل ایران از عظمت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات