خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک؛

پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک، پیشگام رزمایش کمک مومنانه

سرهنگ بخشیان گفت: همزمان با منویات فرمانده کل قوا مبنی بر کمک به قشر آسیب پذیرجامعه به ویژه در ایام سخت کرونایی، پایگاه شهید امینی آبیک نیز در ۹ مرحله اقدام به اجرای کمک مومنانه به قشر آسیب پذیرکرده است
کد خبر: ۹۳۳۹۷۵۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه از سوی این یگان بیان کرد: همزمان با منویات فرمانده کل قوا مبنی بر کمک به قشر آسیب پذیر جامعه به ویژه در ایام سخت کرونایی، پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک نیز در ۹ مرحله اقدام به اجرای کمک مومنانه به قشر آسیب پذیر جامعه کرده است.

وی گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، در سه مرحله طی شب های در ۱۹ و ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان و همزمان با لیالی قدر این کمک ها ادامه داشته است.

سرهنگ بخشیان اظهار کرد: این کمک ها در قالب بسته های معیشتی، بسته های بهداشتی و پخت و توزیع غذای گرم بوده که در همین راستا در شب ۱۹ ماه مبارک ۶۰۰ پرس طعام گرم، در شب ۲۱ ماه مبارک ۷۰۰ پرس و جمعا ۱۳۰۰ پرس غذای گرم در سطح شهر توزیع شدهمچنین در نهمین مرحله از رزمایش، طبخ و توزیع ۹۰۰ پرس غذای گرم نذری، بین عموم مردم در شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان مصادف با شب قدر به مرحله اجرا رسید..

وی افزود: تمام هزینه و اعتبار لازم جهت اجرای این امر خداپسندانه به صورت خودجوش و پرداخت نذری کارکنان پایور صورت گرفته و در توزیع این بسته ها و اطعام نیز کادر پادگان، به طور منسجم و هماهنگ، ارائه خدمت می کنند.ان مصادف با شب قدر به مرحله اجرا رسید.

فرمانده پایگاه هوانیروز آبیک گفت: با توجه به نوع خدمت ارایه شده در رزمایش کمک مومنانه، در تعدادی از مراحل رزمایش بسته های معیشتی،
در یک مرحله اقلام شوینده و بهداشتی، ماسک و در برخی مراحل نیز به صورت توزیع گوشت گرم بوده است.

سرهنگ بخشیان گفت: جامعه هدف ما بیماران صعب العلاج، قشر آسیب پذیر و آبرومند جامعه می باشند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها