خبرهای داغ:
سردار باقری در بازدید از سازمان بسیج رسانه خوزستان مطرح کرد:
سردار باقری با بیان اینکه با تشکیل بسیج رسانه اهداف نظام تحقق می یابد، تصریح کرد: نقش رسانه در رفع نیاز مردم انکار ناپذیر است و می بایست در این زمینه از از ظرفیت تخصصی در رسانه ها استفاده شود.
کد خبر: ۹۳۳۹۸۳۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

به گزارش بسیج، سردار نعمت الله باقری امروز پنج شنبه 16 اردیبهشت ماه جاری درحاشیه بازدید از سازمان بسیج رسانه خوزستان با تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: حتما باید در مقابل ترفندهای دشمنان مراقب باشیم و مسئولان نیز با رسیدگی، رفع مشکلات و نیازهای مردم سیاست های خصمانه دشمنان را نقش بر آب کنند.
وی به اهمیت نقش بسیج رسانه خوزستان اشاره کرد و گفت: بسیج رسانه خوزستان هماهنگ کننده بین رسانه‌ها است و همه را در خیمه انقلاب اسلامی متحد کرده وتوانسته سطح قابل قبول از اثربخشی را به نمایش بگذارد و خدا را شکر که شاهد هستیم بسیج رسانه با تمام توان با هدف انتشار و تولید محتوا در فضای مجازی برای مقابله با اهداف دشمنان مشغول فعالیت است.
سردار باقری با بیان اینکه امیدبخشی و ایجاد فضای نشاط در جامعه باید در رسانه های استان شکل گیرد، افزود:
استفاده از ظرفیت تخصصی در رسانه های استان آنهم در حوزه های مختلف باید در اولویت قرار گیرد.
جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) با بیان اینکه توطئه های دشمنان توسط رسانه ها با ارائه و مطرح کردن مشکلات استان و اطلاع دادن به مسئولان خنثی می شود، تاکید کرد: می بایست بیشتر از ظرفیت رسانه ها برای پیشبرد اهداف نظام استفاده شود .
سردار باقری در پایان با یادآوری اینکه عملیات روانی دشمنان را جدی بگیریم، خاطرنشان کرد: حوزه رسانه همچون دریای اطلاعات است و باید در راستای خواسته های انقلاب و رفع مشکلات استان گام بر دارد.
سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت روز قدس، به ارائه گزارش عملکرد سازمان در طول سال ۹۹ پرداخت.
وی از تمامی اصحاب رسانه خوزستان به دلیل همراهی با بسیج رسانه تشکر کرد و گفت: اصحاب رسانه خوزستان پای کارترین اصحاب رسانه کشور در همه شرایط هستند.
بهمئی با اشاره به در پیش‌رو بودن روز جهانی قدس گفت: امسال كه امكان برپایی راهپیمایی حضوری روز جهانی قدس وجود ندارد، انتطار داریم اصحاب رسانه در بستر فضای مجازی روز قدس را که روز آرمان‌خواهی ملت بزرگ ایران و آزادی خواهان جهان است را به خوبی به تصویر بکشند.
وی در ادامه افزود : به منظور تقدیر از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه در روز قدس جشنواره رسانه ای فاتحان قدس با موضوعات فلسطین و آزادسازی قدس در قالب تیتر، خبر، مقاله و عکس برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها