مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه:

روز قدس روز امت اسلامی و نماد صف بندی حق در مقابل باطل

حجت الاسلام محمدی گفت:روز قدس روز امت اسلامی است و نماد صف بندی حق در مقابل باطل است.
کد خبر: ۹۳۳۹۸۹۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه گفت:مسئله فلسطین، مسئله‌ای صرفاً دینی یا صرفاً سیاسی نبوده و حمایت یا عدم حمایت ما از مردم فلسطین، حمایت از یک قشر با عقاید خاص نیست؛ مقابله با دشمنی است که اگر از همان مرز‌های اولیه مقابل او قرار نگیریم، باید در خانه خودمان مانع تهاجمات او شویم و اگر سودای از نیل تا فرات که در اندیشه بنیادگرایان صهیونیستی وجود دارد، هنوز جامه عمل به خود نپوشیده تنها به این دلیل است که مقاومت‌ها از همان بدو کار صورت گرفته است.
 
وی افزود:از سوی دیگر سرزمین فلسطین نقطه­ اتصال تمدن­‌ها است فلسطین و بیت‌­المقدس، سرزمین انبیا، محل ظهور و گسترش ادیان الهی، نخستین قبله‌گاه مسلمین و همواره کانون توجه و احترام پیروان مذاهب بزرگ دنیا و همه ملل جهان بوده است. فلسطین سرزمینی است مقدس که در بین سه دین از ادیان بزرگ معاصر یعنی اسلام، مسیحیت و یهودیت اهمیت فراوانی دارد و مقدس شمرده می‌­شود.
 
محمدی گفت:روز جهانی قدس امسال متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود. ویروس کرونا و دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با این بیماری باعث شده است که روز جهانی قدس به صورت راهپیمایی برگزار نشود. اما این ویروس و تبعات ناشی از آن موجب نمی‌شود که مسئله اول جهان اسلام به فراموشی سپرده شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات