حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: این معنویت و روحیه جهادی در مردم ولایی بخصوص بسیجیان موجب پیروزمندی و شکست ناپذیری کشور در برابر استکبار شده است.
کد خبر: ۹۳۳۹۸۹۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در سپاه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:در لیالی شب قدر شاهد دعای مردم برای نابودی ویروس منحوس کرونا و برقراری مجدد باشکوه مراسمات مذهبی بودیم که نشانه تمایلات معنوی مردم است.
وی افزود: این معنویت و روحیه جهادی در مردم ولایی بخصوص بسیجیان موجب پیروزمندی و شکست ناپذیری کشور در برابر استکبار شده است.
حجت الاسلام محمدی بیان کرد:حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات و تشییع شهدا بخصوص سردار سلیمانی نشان داد که توطئه‌های دشمنان شکست خورده است، برای همین در انتخابات خردادماه چشم طمع برای ناامیدی مردم دوختند.
وی ادامه داد: شاید مسئولین آنچنان که باید خدمت نکرده اند و همین موجب طمع دشمنان شده است، ولی مردم می‌دانند در صورت انتخاب صحیح می‌توانند خدمتگزاران را بر سر کار بیاورند و کشور را به چرخه پیشرفت بازگردانند.
مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در سپاه ساوه اظهار کرد: در انتخابات آمریکا شاهد بودیم کشوری که مدعی دموکراسی بود ۲۵ هزار نفر نظامی را در کاخ سفید برای جلوگیری از شورش‌ها مستقر کردند.
وی افزود: به حول و قوه الهی با حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای شاهد یکی دیگر از بزرگترین مردم سالاری دینی در دنیا خواهیم بود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات