"شهریار" اولین شهر غرب استان تهران، که واکسیناسیون علیه "کووید19" را آغاز کرد

پس از آغاز واکسیناسیون عمومی در سطح کشور، شهرستان شهریار تزریق واکسن کرونا را برای افرداد مُسن آغاز کرد و به گفته فرماندار این شهرستان،"روند تزریق هم با دقت و سرعت بالایی در حال انجام است."
کد خبر: ۹۳۳۹۹۱۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: صبح امروز "مرکز خدمات جامع سلامت اندیشه" در شهرستان شهریار، مورد بازدید فرماندار این شهرستان و رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کشور قرار گرفت، تا از نزدیک شاهد روند واکسیناسیون عمومی در این مکان باشند.

این طرح اولین مرحله واکسیانسیون عمومی در سطح کشور بود، که شهرستان شهریار امروز نخستین تزریق واکسن را برای افراد دارای سن  80 سال مجاز کرده و انتظار می رود تا ده روز آینده نیز، سایر گروه های سنی در برابر این بیماری همه گیر، واکسینه شوند.

نوراله طاهری،در حاشیه بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهر اندیشه در جمع خبرنگاران گفت: روند تزریق واکسن کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی، از سرعت و دقت بالایی برخوردار بوده و خوشبختانه این مرحله از واکسیناسیون عمومی، به نحو احسن در حال انجام است.

او از تامین زیرساخت‌های لازم برای اجرای واکسیناسیون عمومی سایر گروه‌های سنی نیز خبر داد و تاکید کرد: شهرداری‌ها در حال آماده سازی این زیرساخت هستند که طی روزهای آینده و محل‌های مورد نظر اجرای طرح عمومی واکسیناسیون به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

در ادامه نیز "جلیل کوهپایه زاده"، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی ایران،ضمن گفتگو با تعدادی از مراجعین، روند فراخوان و مراحل مختلف تزریق واکسن را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات