خبرهای داغ:
در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس سپاه نینوا استان گلستان به همین مناسبت بیانیه صادر کرد
کد خبر: ۹۳۳۹۹۱۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸

فلسطین مسئله ی اول دنیای اسلام است و امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس سپاه نینوا استان گلستان به همین مناسبت بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه سپاه نینوا بدین شرح است:

بسمه تعالی
فلسطین مسئله ی اول دنیای اسلام است و امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است. امام خامنه ای( مد ظله العالی)

روز قدس میراث ارزشمند و تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که دسیسه های شیطانی و خبیث استکبار جهانی و نظام سلطه را برملا می کند. روز قدس روز تجلی ولایت مداری و بصیرت و آگاهی امت اسلام در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و آرمانهای والای آن است.

 

امروز به فرموده ی امام المسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، یکی از خطرهای بزرگی که دنیای اسلام را تهدید می کند کم رنگ کردن و به فراموشی سپردن مسئله ی مهم فلسطین است. که بحمدا... با مجاهدت های مردم مسلمان منطقه و شهدای عزیز و رزمندگان جبهه مقاومت بعد از گذشت ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی و به برکت نفس مسیحایی امامین انقلاب اسلامی، دیگر بر هیچ آزاده و آزادی خواهی در دنیا جنایات رژیم جعلی و سفّاک , و کودک کش صهیونیستی و اربابان مزدورش پوشیده نیست.

 

چشم انداز آرمانی و واقع بینانه از روند تحولات منطقه ای و جهانی یادآور این حقیقت است که هندسه نوین جهان در مسیر تحولی بزرگ با محوریت اسلام قرار دارد و تمامی ملت های آزادی خواه بویژه امت اسلام باید با تأسی از فرهنگ مقاومت که برگرفته از فرهنگ نورانی قرآن کریم و مکتب وحی است برای تحقق تمدن نوین اسلامی خود را آماده کنند زیرا که به فضل الهی نظام سلطه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و کشورهای غیرقابل اعتماد اروپایی و سران کشورهای مرتجع منطقه، رو به افول است.

 

سپاه نینوا استان گلستان ضمن تجدید بیعت با آرمانهای والا و ارزشمند حضرت امام راحل (ره) و اطاعت محض از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بویژه شهدای عزیز جبهه ی مقاومت و اعلام انزجار از استکبار جهانی و نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش، از تمامی مردم ولایت مدار،شهید پرور، بصیر، آگاه و نجیب استان گلستان تقدیر و تشکر به عمل می آورد تا بار دیگر در این امر مهم جهان اسلام مشارکت کرده تا ان شاء ا... همگان به زودی شاهد نابودی کامل رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها