خبرهای داغ:
بیانیه

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام بمناسبت روز جهانی قدس

به راستی که روز جهانی قدس گنجینه ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و روز تجلی مصاف حق علیه باطل و حمایت جهان از مردم ستم دیده و مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۲۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام؛ روابط عمومی و تبلیغات این ناحیه بمناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر نمود که متن آن به شرح ذیل می باشد :

بسم الله قاصم الجبارین

امام خمینی (ره):«روز قدس روز اسلام است»

به راستی که روز جهانی قدس گنجینه ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و روز تجلی مصاف حق علیه باطل و حمایت جهان از مردم ستم دیده و مظلوم فلسطین است.

اسرائیل نماد یک رژیم جعلی و غده سرطانی است که بر بستر انواع تجاوزات، بد اخلاقی ها و قانون شکنی ها شکل گرفته است. امروز بسیاری از فجایع منطقه و جهان را از همین زاویه می توان تحلیل و پیامدهای آن را ارزیابی کرد که حتی خارج از مرز های فلسطین اشغالی در حال وقوع است.

 

دخالت رژیم صهیونیستی و حامیان جهان خوارش در فرآیند ناامنی منطقه و حمایت از تروریست های تکفیری، ترور شهید محسن فخری زاده و دانشمندان هسته ای ایران و مسخر شدن رژیم های عربی از سوی صهیونیست ها تاکیدی است بر حقانیت کلام نورانی حضرت امام خمینی (ره) درباره اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی که باید از بین برود.

امروز جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و در امتداد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تمام مکر و خدعه دشمنان به ویژه استکبار جهانی و هم پیمانانش در منطقه را به گونه‌ای خنثی نموده است که جبهه مقاومت توانسته بیش از هر زمان دیگری رژیم صهیونیستی و آل سعود را متزلزل ساخته و به زانو درآورد.

امسال نیز با وجود شیوع ویروس کرونا ملت شریف ایران هم‌صدا با همه مسلمین جهان با راه اندازی پویش‌های جهانی و در بستر فضای مجازی همچون گذشته حمایت از مردم مظلوم فلسطین را فریاد خواهند زد تا رژیم غاصب صهیونیستی بداند فلسطین مسئله اول امت اسلام است.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علیه السلام و مردم شریف و شهیدپرور شرق شهرستان اصفهان نیزدر جهت تحقق شعار جاودان حضرت امام خمینی(ره) در«محو اسرائیل از صفحه روزگار» ، همواره با تبعیت از اندیشه‌ها و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، پای آرمان‌های انقلاب که در اولویت آن دفاع از مظلومین و مستضعفین جهان و مقاومت در برابر ظالمان است، مقتدرانه ایستاده‌اند.

به امید ریشه کن شدن این غده سرطانی (رژیم غاصب صهیونیستی) از قلب جهان اسلام ، ان شاءالله

روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار