جمعی از هنرمندان بسیجی استان تهران به مناسبت روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۴۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰

 در این بیانیه آمده است: با فرا رسیدن ایام الله روز جهانی قدس، این یادگار ارزشمند خمینی کبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی، هنرمندان استان تهران اعلام میدارند: قرن ها هم بگذرد بازهم رژیم صهیونیستی دشمن خواهد ماند و حال که ویروس منحوس کرونا اجازه برگزاری تجمعات از جمله برگزاری راهپیمایی روز قدس را در عالَم سلب کرده از طرق دیگر انزجار خود از این رژِیم غاصب را اعلام می داریم.

 در بخشی از این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِیبَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ  (اسرا / آیه ۱)

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگرکشورهای اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

«رهبر معظم انقلاب: امروز مسئله‌ فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است».

 در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس مسیر معادلات دنیای استکبار را به هم ریخت و این ابتکار جاویدان ظلم وارد شده بر مردم فلسطین را هر سال به جهانیان یادآوری می‌کند.

 این تدبیر جهانی امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان، تبدیل به نمادی برای مبارزه با ظلم توسط تمام آزادی‌خواهان جهان و موجب وحدت بیشتر مسلمانان جهان با آرمان مشترک آزادی قدس شریف شده است.

 بیش از هفت دهه است که صهیونیست‌ها با حمایت دولت‌های استعمارگر غربی و سکوت سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری ضمن اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل دولت جعلی، مردم کشور فلسطین را با کشتار و جنایت از سرزمین آبا و اجدادی خود بیرون رانده‌اند.

 رژیم جعلی صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا که جبهه مقاومت را عامل اصلی ناکامی‌های خود می‌دیدند با روش همیشگی خود، ناجوانمردانه نماد مقاومت در منطقه یعنی سردار پرافتخار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند که به برکت خون این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان جبهه مقاومت نابودی این غده سرطانی، تسریع خواهد شد.

 امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده امکان برگزاری راهپیمایی سراسری در برخی نقاط وجود ندارد، اما با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های روز جهانی قدس به نحو احسن برگزار خواهد شد و در این روز شاهد فرمایشات رهبر حکیم انقلاب با امت جهان اسلام به صورت زنده خواهیم بود.

 

 

 

 

ارسال نظرات