کد خبر: ۹۳۳۹۹۵۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ: دکترعلی اصغرباقری رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد خارگ در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس به عنوان نماد وحدت و اراده امت اسلامی، بر تحقق وعده الهی در آزادی قدس شریف تأکید کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است. نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان از آن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.
امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تصمیمات اتخاذ شده، مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود؛ اما با دلی آکنده از حسرت و با سری برافراشته در زنده نگهداشتن روز جهانی قدس، بیعتی دوباره با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب (دامت برکاتهُ) یک‌دل شده و با محکومیت اقدامات شیطانی و خبیث آمریکا در قبال مردم فلسطین، به دشمنان خواهیم گفت پیرو خط رهبریم و در رگ‌های انقلاب ما شعر ایستادگی جاری است و با گام‌های استوار، این‌بار دل‌هایمان را در دفاع از مردمان مظلوم فلسطین همسو کرده تا برگ‌ زرّین دیگری را در یاد و خاطره‌ها رقم زنیم.

دکتر علی اصغر باقری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ

ارسال نظرات