فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان:

روز جهانی قدس نمادی برای اتحاد جهان اسلام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان، گفت: روز جهانی قدس نمادی برای اتحاد جهان اسلام در برابر غده سرطانی منطقه یعنی رژیم فاسد و کاملا جعلی صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۷۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، سرهنگ پاسدار عباس رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نمادی برای اتحاد جهان اسلام در برابر غده سرطانی منطقه یعنی رژیم فاسد و کاملا جعلی صهیونیست است.

وی افزود: در روز جهانی قدس ملت‌های مسلمان و آزاده نسبت به تمامی جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان اعلام انزجار کرده تا نشان دهند که مسأله فلسطین همچنان زنده است و علیرغم تلاش‌ها برای به حاشیه راندن آن، هیچگاه فراموش نمی‌شود.

رحیمی تصریح نمود: ضروری است مسلمین با همدلی و اتحاد علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی و حق طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت، انسجام و اتحاد خویش را به رخ استکبار جهانی بکشانند تا انشاالله در آینده نزدیک شاهد محو و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی از صحنه جغرافیا باشیم.

فرمانده سپاه لردگان تاکید کرد: این روز نقطه عطفی برای توقف پروژه های توطئه آمیز علیه فلسطین و کل جهان اسلام است و به گفته امام خمینی (ره)  روز قدس روز مستضعفین جهان و روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین جهان است بنابراین بسیار مهم و راهبردی است.

رحیمی اظهار داشت: ابتکار هوشمندانه امام خمینی (ره) و بیانات هر ساله مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در روز قدس پس از چهار دهه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران همچنان بر موضع خود در مورد این رژیم جعلی ایستاده و برای نابودی و محو این رژیم کودک کش و آزادی قدس شریف از چنگال این شیاطین لحظه شماری خواهد کرد و ان شاءالله وعده الهی تحقق پیدا خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: اگر چه این روزها به سبب شیوع مرگبار ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از این ویروس امکان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان لردگان و سایر نقاط کشور وجود ندارد ولی مردم شریف و انقلابی لردگان بارها از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز پشتیبانی خود از نظام اسلامی را ثابت کرده اند و البته با گوش جان به فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و با استفاده از ابزارها و روش‌های ارتباطی نوین و مجازی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها بار دیگر پیکره ی کثیف رژیم صهیونیستی را به لرزه خواهیم درآورد.

ارسال نظرات