بیانیه سپاه شهرستان کوهبنان بمناسبت روز قدس
روز قدس یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبران است.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۸۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سپاه شهرستان کوهبنان به مناسبت روز قدس پیامی را صادر نمود که متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 روز قدس، مصداق بارز وعده الهی است که فرمود:"وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ" یادمان فریادی بی کرانه، مظلومیتی بی مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است. قدس شریف مفهوم بلندی است که محصور در مرزهای جغرافیایی یک اقلیم نیست بلکه متعلق به تمام بشریت، ملل و کشورهای آزادی خواه جهان است. روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، روز استکبار ستیزی و روز تجلي وحدت و همدلی همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست، براي دفاع از انسانهای مظلوم و بی گناهی است که قربانی خودخواهی و ددمنشی کوردلان و صهیونیست های غاصب است. بنیانگذار فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی با نگاه به آینده ی مستضعفان عالم و جایگاه تمدن نوین اسلامی در رهایی ملل مظلوم از چنگال استکبار، آنچنان پخته و آزموده علَم مبارزه با ظالمان را در روز قدس برافراشته که پس از سال‌ها همچنان حرارت پیام و کلام ایشان جاری و ساری است که «روز قدس یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبران است، روز مقابله ملت‌هایی است که زیر فشار ظلم ‌آمریکا و استکبار بودند، در مقابل ابرقدرت‌هاست.»

هر چند امسال به علت شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان ایران، از برگزاری راهپیمایی منسجم محروم هستیم ولی این محدودیت ها مانع از حمایت ملت شریف ایران اسلامی از مردم مظلوم فلسطین نخواهد شد. اینجانب به روح پاک و مطهر شهدای گرانقدر انتفاضه خونبار فلسطین و مقاومت اسلامی و بویژه سید الشهدای مقاومت، سردار سرافراز و پرافتخار اسلام سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی سلام و درود می فرستم و ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، همگان و بویژه مردم فهیم و ولایتمدار استان را به شنیدن سخنان مقتدای عظیم الشان امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) که به صورت زنده از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در روز جمعه ساعت 14/30 پخش می شود دعوت می کنم تا بار دیگر فرمایشاتِ راهگشای معظم له را سرلوحه خویش قرار دهیم. به امید آزادسازی قدس شریف و برگزاری نماز جمعه روز قدس به امامت ولی امر مسلمین جهان. ان شاءالله

ارسال نظرات