فلسطین پیروز و اسرائیل نابود خواهد شد. برای همیشه قدس شریف، قبله اول مسلمانان و پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۹۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ :با توجه به ابلاغ ستاد ملی کرونا و دستور ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله عظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)مبنی بر لغو راهپیمایی روز جهانی قدس مردم شهید پرور جزیره خارگ با صدور بیانیه ای حمایت خود را نسبت به مظلومیت فلسطین و نفرت خود را نسبت به اسراییل غاصب و آمریکا جنایتکاراعلام کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

امام خمینی قدس سره الشریف «اسراییل یک غده سرطانی است و باید از روی زمین محو شود»‏.

با نهضت روشنگری انقلاب اسلامی ایران اکنون مبارزه با تجاوز و ستمگری اسرائیل غاصب آرمان همه ملت­‌های حق طلب، آزادیخواه و ظلم ستیزاست. مسلمانان و آزادی خواهان جهان درجبهه‌ای واحدو مقتدراجازه نخواهند داد توطئه‌های نظام فرعونی آمریکا و برخی دولت‌های مرتجع، وابسته، خود فروخته و حامی رژیم کودک کش صهیونیستی درمنطقه، تحت عنوان « معامله قرن» تکمیل گردد تا موجبات نابودی فلسطین مظلوم و مقاوم را فراهم آورد.

 

روز جهانی قدس نماد وحشت جبهه استکبار و وحدت جبهه مقاومت است. ملت ایران و همه ملل آزادی خواه جهان در روز جهانی قدس یکپارچه و یک صدا، نفرت خود را از ظالمان  و حق فروشان و حمایت خود را از مظلومان و بی پناهان فلسطینی اعلام می نمایند. روزقدس، روزحیات اسلام و روزخروش حماسی  همه آزادی خواهان دربرابرظلم و غصب واشغال است. اعلام این حقیقت است که فلسطین پیروز و اسرائیل نابود خواهد شد. برای همیشه قدس شریف، قبله اول مسلمانان و پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

گروه‌های مقاومت مردمی فلسطین در طول این سال‌ها دست از مبارزه با رژیم صهیونیستی برنداشته‌اند و رژیم اشغالگری که روزگاری آرزوی نیل تا فرات را در سر داشت، امروز هیمنه نظامی خود را با شکست‌های پیوسته سال‌های اخیر از دست داده و از حقه‌های سیاسی برای ادامه حیات خود استفاده می‌کند که توطئه‌هایی نظیر معامله قرن نیز با همین هدف دنبال می‌شوند و به مدد الهی این خدعه رژیم غاصب نیز با شکست مواجه خواهد شد.

رژیم جعلی صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا که جبهه مقاومت را عامل اصلی ناکامی‌های خود می دیدند با روش همیشگی خود، ناجوانمردانه نماد مقاومت در منطقه یعنی سردار پرافتخار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند و به برکت خون این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان جبهه مقاومت نابودی این غده سرطانی، تسریع خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها