پیام فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار به مناسبت روز جهانی قدس:

قدس شریف مسأله اول جهان اسلام است

ایرانشهر-قلب تپنده تمامی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و دفاع از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین در همه‌ی ابعاد و فضا‌ها یکصدا فریاد حمایت سر میدهند.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۹۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸
به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر،  فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرده است، در این پیام آمده است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هرسال روز جهانی قدس یاد آور تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در وحدت و اراده امت اسلام علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

قدس شریف مسأله اول جهان اسلام است از زمانی که مسجد الاقصی بعنوان قبله پیشین مسلمانان پایه گذاری شد. روز قدس آرمانی است که متعلق به همه موحدین و مومنان تا همیشه تاریخ و اعصار گذشته است.

در آخرین جمعه رمضان اگر چه به دلیل انتشار ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی و حضور فیزیکی روز قدس وجود ندارد، ولی قلب تپنده تمامی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و دفاع از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین در همه‌ی ابعاد و فضا‌ها یکصدا فریاد حمایت سر میدهند.

اینجانب به نوبه‌ی خود ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنانه‌ی همه‌ی برادران و خواهران شیعه و سنی خودم در شهرستان ایرانشهر و منطقه و گرامیداشت روز مقدس قدس، سربلندی و سعادت همه‌ی مسلمین جهان را از درگاه احدیت مسئلت مینمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار
ارسال نظرات