شورای تبیین مواضع و هسته بین الملل سازمان بسیج دانشجویی گیلان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۹۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، شورای تبیین مواضع و هسته بین الملل سازمان بسیج دانشجویی گیلان بمناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد:

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَهً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا؛ مائده/۸۲
به طور مسلّم (ای پیامبر) دشمن‌ترین مردم نسبت به مؤمنان را، یهود و مشرکان خواهی یافت.

روز جهانی قدس، یادآور تصمیم هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی در مواجهه با مساله فلسطین و رویارویی عقیدتی با دشمنان این ملت رنج دیده است؛ و چه زیبا فرمود:: 《قدس پاره تن اسلام است》 گویا به خوبی میدانست مسئله قدس شریف و نابودی غده سرطانی اسرائیل نیاز به یک عزم جهانی دارد و با چنین تصمیم هوشمندانه‌ای دنیا را در مسیر شناخت بیشتر این رژیم منحوس و ایجاد یک انسجام بین المللی برای نابودی این ام الفساد قرن قرار داد.

تعیین آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، خود بهترین فرصت برای تحقق اتحاد و انسجام جامعه اسلامی و آزادی خواهان جهان برای انزوا و نابودی نظام سلطه و ایادی آن است که زمینه را برای شکوفایی بیش از پیش این تمدن الهی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فراهم می‌کند. اینک میبینیم بعد از گذشت چند دهه از این سنگ بنای جمهوری اسلامی کشور‌های زیادی جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس و دفاع از مردم فلسطین مشغول استکبار ستیزی هستند که این خود یک نشانه بزرگ از محقق شدن این هدف الهی است.

از ثمرات گران بهای این بیداری اسلامی و به تبع آن بیداری ملت‌های جهان شکست معامله قرن و نقش بر آب شدن این خباثت ایادی استکبار است، که بار دیگر آرمان‌های کشور ستم دیده فلسطین و مظلومان رنج کشید به دست جنایتکاران کودک کش صهیونیستی را در منطقه و جهان تثبیت کرد.

اینک ما دانشجویان استان گیلان یکبار دیگر از تمامیت عرضی ملت فلسطین دفاع کرده و رژیم اشغالگر قدس را یک حکومت نا مشروع میدانیم و از هیچ تلاشی برای نابودی این غده سرطانی در منطقه دریغ نخواهیم کرد و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را جز اهداف و آرمان‌های خود میدانیم.

ان‌شاءالله به زودی این مسلمانان هستند که با نابودی این ام الفساد قرن نماز فتح را در مسجد الاقصی اقامه میکنند و در آن زمان از اسرائیل فقط نامی منحوس در کتب تاریخی باقی مانده است تا درسی برای همه مستکبران و طاغوت‌های عالم باشد.

در نهایت خطاب به مسئولین سیاست خارجی کشور این سخن رهبر کبیر انقلاب را یاد آور میشویم که فرمودند: مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست... مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه‌ای مسئولین را از وظیفه‌ای که بر عهده دارند منصرف کند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در ادارۀ هر چه بهتر مردم بنماید، ولی این بدان معنا نیست که آن‌ها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی اسلام است منصرف کند.

البته اکنون که دولت حاضر در مسائل اقتصادی و مادی نیز روی دشمنان داخلی و خارجی را سفید کرده است، شاید یادآوری این اصل، مضحک باشد، اما مردم عزیز و بصیر ما میدانند که سیاست جمهوری اسلامی در حوزه دیپلماسی با اتفاقاتی که نیروی قدس در میدان جهاد رقم میزند، دو بال پرواز جمهوری اسلامی در روابط بین الملل بوده و هرگز تناقضی با آن نداشته است؛ لذا در حالی که نیروی قدس در میدان جهاد شهدای مدافع حرم و نیز سید شهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی را برای حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی ملت شریف ایران تقدیم کرده است، کاستی‌های موجود را باید در بال دیگر این پرنده جست و جو کرد.

شورای تبیین مواضع و هسته بین الملل سازمان بسیج دانشجویی گیلان

انتهای پیام/
ارسال نظرات