فرمانده سپاه تنگستان درپیامی روز قدس راتبریک گفت
کد خبر: ۹۳۴۰۰۱۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،سرهنگ پاسدار احمدحیدری فرمانده سپاه امام علی(ع)درپیامی روز جهانی قدس را تبریک گفتند که پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس،روز وحدت واتحاد مسلمین جهان علیه رژیم غاصب صهیونیست است

همانطور که امام خمینی(ره)معمارکبیرانقلاب اسلامی  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس برای کلیه مسلمانان جهان معرفی وانتخاب کرد مسلمانان آزاده جهان نیز هرساله این روز را به احترام این شخصیت بزرگ جهانی وباهدف مبارزه با فعالیتها واقدامات رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی گرامی می دارند.

امسال متأسفانه با توجه به شرایط بوجود آمده از ویروس منحوس کرونا  امکان برگزاری این مراسم بصورت تجمعی وجود ندارد ولی مسلمانان جهان از طریق فضای مجازی ورسانه هایی که دردست دارند این روز رافراموش نخواهند کرد وآن را گرامی می دارند.

اینجانب به نیابت از کارکنان سپاه امام علی(ع)این روز را خدمت کلیه مسلمانان جهان،مقام معظم رهبری وخانواده معظم شهدا تبریک عرض نموده واز خداوند متعال خواستاریم فرصتی مهیاشود تا مسلمانان جهان با اتحاد وهمدلی برای نابودی این رژیم نفرین شده هماهنگ شوند.

به فرموده امام خمینی(ره)اگر تمامی مسلمانان جهان هرکدام سطل آبی روی اسرائیل بریزند اسرائیل نابود خواهدشدواین خودپیام واضحی برای ضرورت وحدت مسلمانان در برابر رژیم اسرائیل بود.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

احمدحیدری فرمانده سپاه امام علی(ع)تنگستان

پایان خبر/

 

ارسال نظرات