خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مشکلی که یهود و صهیونیسم در ساختار خود دارند دنیا پرستی است و آنها به لازمه دنیاپرستی با ظلم در صحنه های مختلف با حق وارد جنگ می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۱۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با دست اندرکاران مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس ضمن عرض تسلیت ایام شهادت خوردن حضرت علی(علیه السلام) و بزرگداشت یوم الله روزقدس گفت: امیدواریم شرایطی فراهم شود که مسلمین در قدس نماز بخوانند و عید پیروزی حق بر باطل و اسلام برصهیونیسم را جشن بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در تبیین آیه ۸۲ سوره مائده ابراز داشت: اگرگوش ما باز باشد و حرف شنوی داشته باشیم چه نیاز است که خدای متعال که در این آیه با ما سخن می گوید این همه تأکید بفرماید؟ پیداست مخاطبی که من و شما هستیم گوشمان سنگین است، آنهایی که دنبال معجزه میگردند نزول این کلام ۱۴۰۰ سال پیش از این است و چه معجزه ای بالاتر از این می تواند باشد.

وی افزود: شما بعد از ۱۴۰۰ سال و در بین این ۱۴۰۰ سال مشکل سخت جهان انسانیت و اسلامیت را با بررسی اسناد موجود بررسی بفرمایید متوجه می شوید که سخت ترین مشکل؛ مشکل یهود بوده و هست.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی بیان داشت: وقتی نسبت به ویژگی های اقوامی غیر از یهود سخن به میان می آید افراد پذیرش دارند اما درموضوعات و مسائل مربوط به یهود پذیرش قلیلی وجود دارد که با توجه به آن افراد به همان میزان هدایت می شوند، ترک ظلم می کنند و به حق می پیوندند، از این ها ساده رد نشوید.

وی افزود: مشکلی که یهود و صهیونیسم در ساختار خود دارند دنیا پرستی است و آنها به لازمه دنیاپرستی با ظلم در صحنه های مختلف با حق وارد جنگ میشوند که البته تنها بحث جنگ نظامی مطرح نیست، آن ها در بحث های تحریف دین، وحی، تاریخ و غیره نفوذ دارند، ملاحظه می کنید در بخشی عظیمی از قرآن کریم این موضوع مطرح است، آنها مصداق بارز يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِهِ هستند و از ابلیس هم شیطان ترند.

امام جمعه بیرجند گفت:بعد از اینکه حضرت موسی (ع) آنها{یهود} را از آن همه ظلم فرعونی ها نجات داد، آنها با یک فاصله کوتاه بزرگترین بلا را بر سر خود حضرت موسی(ع) آوردند.

وی ادامه داد: گوساله سامری را که ساخت؟ تورات را که تحریف کرد؟ غیر از این ها؟ آن هم چه تحریفی،آدم حتی از ترجمه آن شرم می کند، آنها به پیغمبران نسبت هایی می دهند که اگر به یک آدم عادی بدهید واقعا شرم آور است که من می دانم اما شرم دارم بگویم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان داشت: آنها به حساب خودشان و به اشتباه برای مبارزه با حضرت عیسی مسیح او را دستگیر کردند و او را به دار زدند، بر عیسی(ع) یک انجیل نازل شده است، شما بروید آن را پیدا کنید، صد نوع انجیل وجود دارد،این کارها را غیر از یهود چه کسی انجام داده است؟

 

وی با اشاره به آیه إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحافِظُونَ ادامه داد: قرآن یک حالت استثنایی دارد و آنها نتوانستند نسبت به آن کاری کنند و آن حالت استثنایی این است که چون قرآن آخرین کتاب نازله است خدای متعال محافظت از آن را تضمین کرده است

چون باید حجت باقی بماند، در مورد قرآن آنها نتوانستند کاری انجام دهند و البته این بدان معنی نیست که نخواهند کاری بکنند، بلکه نتوانستند کاری انجام دهند.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر خاطر نشان کرد: آنها قرآن را نتوانستند تحریف کنند اما اسلام را که تحریف کرده اند، شما در بحث های روایی و کلامی تاریخ فقه، در بحث رجال و درایه از جهت اسناد روایات یک بخش عظیم دارید که در آن برخورد می کنید به بخشی با عنوان اسرائیلیات، این یعنی چه؟ یعنی یهودی ها و صهیونیست ها حدیث و روایت ساختند و قاطی کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی اظهار داشت: مسئله ای که امروز عوامل صهیونیسم می گویند همه گزینه ها روی میز ما است در واقع ترجمان همان شیوه یهود است و دیگر فرقی نمی کند، می خواهد جنگ نظامی یا فرهنگی باشد تحریف یا دروغ باشد.

وی ادامه داد: آنها به صورت فنی بر جهان مسلط شده اند و با یک پوشش عجیب از جنگ نظامی، تبلیغاتی، روانی، ایجاد شبهات و جنگ های فرهنگی هدف اصلی خود را دقیق انجام می دهند و دنیا را چپاول می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی خاطر نشان ساخت: سیستم تبلیغاتی صهیونیسم به گونه ای است که هر جنایتی را انجام می دهند، به هر جا نفوذ پیدا می کنند، هر کس را بخواهند می کشند، ثروت های مادی و معنوی دنیا را در کشورهای مختلف غارت میکنند و کشورها و حکومت ها را به عنوان ابزار بازی خود قرار می دهند.

وی افزود: در کشورهای اروپایی شما خیال میکنید برای مثال فرانسه از خود حکومتی دارد؟ ابدا، صهیونیست بر فرانسه حاکم است، دیگران کاره ای نیستند، شما خیال میکنید وقتی شخصی به عنوان رییس جمهور در آمریکا روی کار می آید او انتخاب مردم است؟ اصلا چنین نیست، او در شکلک رییس جمهور آمریکا تعیین شده توسط صهیونیست ها است، در کشورهای دیگرهم همینطور است.

امام جمعه بیرجند بیان داشت: آنها در حدود ۵۰ کشور به اسم اسلام و مسلمان نفوذ دارند و آن ها را به عنوان نوکر که چه عرض کنم به عنوان حیوان به کار می گیرند و به آنها دستور می دهند تا اجرا کنند.

وی افزود: آن ها در کنار صدها جنگ، جنایت و ویرانی بیش از ۷۰ سال است که یک کشور را اشغال کردند و می زنند، می کشند و آواره میکنند اما از دنیا حرف و صدایی در نمی آید و دلیلی این بی تفاوتی این است که آنها پوشش تبلیغاتی قوی و فنی دارند، قضیه منحصر به قدس نیست، ببینید با یمن، سوریه، بحرین، افغانستان، پاکستان و میانمار چه می کنند.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: امام خمینی (ره) در جمله ای به زبان ساده خودش، فرمود؛ شوروی را هم آمریکا بازی داده است.

وی ادامه داد: آمریکا؛ آمریکا نیست،آمریکا صهیونیست است، آنها این همه جنایات را می کنند اما در مقابل با استفاده از سیل عظیم تبلیغاتی و شیوه تبلیغات فنی و حساب شده است خودشان پناه می گیرند بعد ملت های دیگربه جان یکدیگرمی افتند و هیچ کس هم از آن ها نمی پرسد بعد به عنوان حقوق بشر سر در می آورد و میگوید در ایران حقوق بشر رعایت نمی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان داشت: از کشورهای دیگرتوقعی نیست،آنها به صورت غیر مستقیم برای صهیونیست نوکری می کنند.

وی ادامه داد: ایران عظیم و انقلاب بزرگ جمهوری اسلامی که امروز مظلومانه از نوع مظلومیت امام علی(ع) به دست ما افتاده است و ما هم سرگرم مسائل پیش پا افتاده هستیم، کجاست طرحی که پاسخگوی برنامه های صهیونیسم باشد و با استفاده از آن به بچه خودمان بفهمانیم که صهیونیسم یعنی این، متاسفانه طرحی جامعی مشاهده نمی‌شود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی اظهار داشت: شیوه تبلیغات در مقابل شیوه های کارشناسی شده و ابزار و تکنیک پیشرفته و تاکتیک های فوق العاده و فوق شیطانی مانند این است که با تفنگ برنو در مقابل موشک قرار بگیریم یک چنین مبارزه ای داریم.

وی افزود: شما نفوذ نامرئی صهیونیسم را مشاهده می‌کنید یا نمی‌کنید؟ دنبال معجزه می‌گردید؟ قرآنی که ۱۴۰۰ سال قبل نازل شده است و در طول این ۱۴۰۰ سال در همین مشکل دنیای آیه همان کتاب به موضوعات روز اشاره کرده است، معجزه بالاتر از این می خواهید؟

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی ابراز داشت: وقتی می‌خواهید به عنوان ظلم مغول‌ها را مطرح کنید که آمدند، کشتند، سوختند و ویران کردند درست است، آنها این کارها را کردند اما بعد از فاصله ای کوتاه نسل همین مغول که حاکم بودند مانند بقیه مردم مسلمان شدند، مسجد گوهرشاد مشهد را شاهزاده ای مغول ساخته است، آیا می شود به خاطر ظلم مغول این ها را ملامت کرد؟ هرگز نمی شود، از این نمونه ها زیاد داریم.

وی ادامه داد: حجاج بن یوسف ثقفی عامل مروانی ها بود و در قتل شیعیان حریص بود اما نواده او ابن الحجاج از شیفتگان اهل بیت(ع) و مورد کرامت است، از نوادگان سندی بن شاهک یهودی نیز که امام موسی بن جعفر(ع) را در زندان شهید کرده شخصیتی است ادیب فاضل دانشمند و عاشق اهل بیت او پدر و این فرزند، این معجزه نیست؟

امام جمعه بیرجند در ادامه خاطرنشان ساخت: استثنا در این همه اقوام، نسل‌ها و نژادها مطرح است اما قرآن کریم یهود را به گونه ای مطرح می کند که در تمام نسل‌ها بد و حتی بدتر هستند و مجهز به همه تجهیزات می باشند و همه چیز را هم با شیوه های تبلیغاتی پوشش می‌دهند به طوریکه این همه جنایت، ویرانی، آوارگی و ظلم به وجود می آورند اما در عین حال صدای کسی در نمی اید آن وقت تبلیغات ما چیست؟ همین که می بینید، تبلیغات روزمره است.

وی ادامه داد: یک سازمان و وزارتخانه در حوزه تبلیغات و روشنگری علیه یهود و صهیونیسم محدودیت دارد جاهای دیگر هم که اصلا امکانات ندارند، حوزه علمیه هم که از لحاظ پژوهش و تحقیقات کار می کند اما اعتباری(مالی برای اجرای کارها) ندارد، باید چه کار کند؟ تحقیقات حوزه علمیه هم بایگانی می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان داشت: تبلیغات که تنها حرف زدن نیست، در این جنگ نامتعادل و با این همه نفوذ، صهونیست ها بدترین کارها را در همه عالم انجام می دهند، هیچ کس هم نیست که بگوید چرا این کارها را انجام می دهید؟

وی افزود: آنها همه جا را مال خودشان می‌دانند، بیش از ۷۰ سال است که فلسطین را اشغال می کنند، می‌زنند، می‌کشند، تخریب و ویران می‌کنند، بحث حقوق بشر هم که مهم نیست، سازمان ملل و سازمان های دیگر همه تحت تاثیر و نفوذ صهیونیست ها هستند چون تشکیلات آنها اثرگذار است.

امام جمعه بیرجند در ادامه گفت: آمریکا و انگلیس در هر جا که وارد می شوند شکنجه گاه های علنی مانند ابوغریب و غیر علنی دارند، آنها از کشورهای اروپایی گرفته تا یمن شکنجه گاه دارند، در ایران هم پیش از انقلاب شکنجه گاهها آماده بود و افرادی هم زیر شکنجه ها شهید می شدند چرا آن موقع حقوق بشرنبود؟

وی افزود: در حال حاضر این همه شکنجه گاه در کشورهای مختلف برای چیست؟ تمام دنیا شکنجه گاه آنها شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی بیان داشت: آنها آنقدر با شیوه های حساب شده عمل می کنند که تازه خود من و شما تحت تاثیر آن خاموش هستیم، خیلی عادی گفته می شود مردم فلان کشورآواره شدند، خیلی عادی گفته می شود ۱۰ هزار کودک و پناه جو ناپدید شدند، بنده و شما هم اخبار را گوش می کنیم بعد اخبار را می بندیم، این یعنی چه؟

وی افزود: صهیونیست ها بچه های کوچک را از مادرانشان می گیرند و به قفس می اندازند انگار نه انگار نه دل من می‌سوزد، نه دل شما، نه دل آن مبلغ، این است واقعیت؛ مسلمان ها را در نقاط مختلف می سوزند، در کشورهای آفریقایی چه می‌گذرد؟ در کشورهای به ظاهر مسلمان با دیکته های صهیونیست ها با مردم چه می کنند، مسلمان های هند و کشمیر در چه شرایطی هستند؟ قدس، اسلام، قرآن و مسلمان مظلوم هستند اما نامسلمان ظالم بی تفاوت و خاموش است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی بیان داشت: از اول انقلاب آنهایی که روشن بودند گاهی به خود این سران کشورهای عربی و عربستان می گفتند ارباب های شما دستشان دردست صهیونیست ها است، اما آنها انکار می‌کردند، همین هایی که الان ارتباط پیدا می‌کنند می گفتند بدانید جمهوری اسلامی ایران در این انقلاب با یهودی ها می سازد و با آنها ارتباط دارد.

وی ادامه داد: آنها مسلمان ها را علیه انقلاب بر می انگیختند، سی – چهل سال کار کردند الان دیگر پرده را کنار می‌زنند و دقیقا با آنها همراه هستند.

امام جمعه بیرجند گفت: همه چیز تحت تاثیر آنها است، حالا آن عامل می‌خواهد فهمیده و مرتبط با آنها باشد مانند بسیاری از این هایی که رسما از صهیونیست ها پول می گیرند و دانشمندان هسته ای یا غیر هسته ای کشورخودشان را شهید می کنند یا نه یک مدیری که نمی داند چه میکند.

وی افزود: بالاخره امروز یک روزی است که دنیا به دو قطب مشخص تبدیل شده است، بر معنی عدالت طلبی واقعی و یا کسانی ادعایش را می‌کنند اما به عنوان گول زدن فقط یک حرفی می زنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: موضع جمهوری اسلامی به صورت مستند و بر اساس قانون اساسی و بر اساس مکتب اهل بیت که عدالت است می باشد که سمبل آن امیرالمومنین(ع) و حسین(ع) است و روزش اربعین حسینی است، آن طرف هم عوامل خواسته یا نخواسته و دانسته یا ندانسته صهیونیستی یهود هستند، چه در کشور ما باشد چه جای دیگری باشد.

وی افزود: کوچکترین حرفی که می زنیم، عملی که نشان می دهیم، شعاری که می دهیم، سکوتی که می کنیم یا به نفع این جمع و یا به نفع آن جمع است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی ابراز کرد: امروز روزی است که دنیا کف دست است، اینطور نیست که بگوییم حالا من حرف بزنم یا نزنم، شعار بدهم یا ندهم، این حرف را بگویم یا آن را نگویم همه این ها یا به نفع این قطب است یا به نفع آن قطب و لذاست که خدمت به تفکرستم پیشه یهودی و صهیونیست ممکن است که به وسیله بنده و شما هم انجام شود.

وی ادامه داد: آثار سهل انگاری و بی تفاوتی ما در امور به نفع آنها است چه با سکوت، چه با حرف، چه با عمل و چه با موضع، فرق نمی کند یا به نفع این ها و یا به نفع آنها است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی بیان داشت: در آزمایشی عجیب قرار گرفتیم و بشر مظلوم امروز با وجود این همه رسانه مظلوم مانده است گاهی می‌بینید رسانه ها روی یک مورد و یک شخص زوم می‌کنند و ظرف ۲۴ ساعت می بینید که چه سر و صدایی می کند اما سیل جمعیت را می کشند، آواره می کنند، شهرها را ویران می‌کنند، زیرساخت های کشورها را از بین می برند، مردم را می‌سوزند و حقوق حقه آنها را از بین می‌برند اما بر اساس شیوه های تبلیغاتی به گونه ای وانمود می‌کنند که آب از آب نمی جنبد، حالا بنده و شما می‌خواهیم با یک مراسم در مقابل آنها چه عمل کنیم؟

وی افزود: باید از خواب گران غفلت بیدار شویم، اگر در آینده یک دولت اسلامی به وجود بیاید و همت خود را جمع کند و این مسئله اصلی را سامان دهد همه چیز حفظ می شود.

نماینده مقام معظم رهبری درخراسان جنوبی بیان داشت: در کشوری مانند ایران متاسفانه باید یک عده مشکل روزمرگی داشته باشند، این همه ثروت ها و موقعیت های خاص و مردم شایسته که در ایران داریم نباید اینگونه باشیم.

وی افزود: در جهان اسلام نیز خداوند ذخایر ظاهری و باطنی، معنوی و مادی، سرزمین های حاصلخیز و پر از معادن و نفت گاز قرار داده است، اما متاسفانه همه این ها توسط عده ای خود فروخته به حلق اژدهای صهیونیسم می ریزند و عوامل آنها و مسلمانان از دور نگاه می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی بیان داشت: این که ما آرزو کنیم که قدس را آزاد کنیم با آرزو نمی شود، طرح، دلسوزی، بیداری، آگاهی و فداکاری میخواهد نه کار اداری.

وی افزود: ایران و عرصه های مقاومت که خدا آنها را حفظ کند واقعا فداکاری می‌کنند، باید واقعا روی این بیداری کار شود، تبلیغات صحیح شود و به بچه خودمان دوست و دشمنش را بشناسانیم.

رئیس ستاد امربه معروف ونهی از منکرخراسان جنوبی بیان داشت: در مقابل شبهات و جنگ تبلیغاتی صهیونیست ها ما دفاع می کنیم، ظلم را آنها می کنند ما دفاع کنیم؟ ما باید بر آنها تهاجم کنیم، اما تهاجم کجاست؟

وی افزود: مسلمانان باید بیدار شوند و به این مسئله اولویت بدهند، اگرفلسطین مظلوم را نجات دهند و سایه شوم صهیونیسم را کوتاه کنند خود این یک بیداری برای جهان اسلام است که اگر مسلمان ها بیدار شوند، نوکر و گاو شیرده دشمنان نیستند و آقای جهان هستند.

امام جمعه بیرجند گفت: خداوند به شماها خیر دهد، امروز ملاحظه می کنید که شیوه های تاکتیکی دشمن در قالب تکنیک در فضای مجازی به چه گونه است، همان کشورهایی که فاسد هستند هیچ وقت فضای مجازی کشور خود را به بیگانه نمی دهند اما فضای مجازی در جمهوری اسلامی در دست صهیونیست ها است، حالا چه مجریانش بفهمند چه نفهمند، تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

وی ادامه داد: اینجا در پای خون مظلوم امام علی(ع) یک یا علی(ع) لازم است که طرح جدیدی در اندازید والا با این طرح ها هیچ وقت آرزوی پیروزی نکنید، آرزوی پیروزی عمل می خواهد.

وی در پایان گفت: خداوند به شما توفیق دهد و ما را از خواب غفلت بیدار کند و از گناهان ما که از بدترین آنها بی تفاوتی نسبت به آنچه که امروز باعث شده اسلام مظلوم واقع شود و از شر نفس خودمان ما را نجات دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها