خبرهای داغ:
بسیج اساتید، بسیج کارمندی و بسیج دانشجویی دانشگاه قم به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه‌ای مشترک از ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۲۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام خمینی (ره): "روز قدس، روز اسلام است".
روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مبارزه علیه اشغالگری و مظهر حمایت جهانی از مردم ستم دیده فلسطین است. امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آن‌ها را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قویتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را درمانده کرده و محور مقاومت اسلامی از ایران تا سوریه و فلسطین و لبنان و عراق و یمن و... قدرت و گسترش یافته است.

در این مقطع حساس تاریخی که رژیم آپارتاید صهیونیستی در سایه تبلیغات منحرف کننده رسانه‌های غربی با ادامه شهرک‌سازی در اراضی اشغالی، فشار مستمر و سخت گیری بر زندانیان مظلوم و مردم بی دفاع فلسطینی، اهداف ظالمانه خود را به پیش می‌برد و به آتش حوادث منطقه دامن می‌زند، وحدت و همبستگی جزء به جزء امت اسلام در قبال توطئه‌های امریکا و صهیونیست‌ها و همچنین محکومیت شدید با عادی سازی روابط رژیم‌های مرتجع عربی با رژیم منحوس اسرائیل ضرورتی بس مهم و ضروری است. همچنین تجربه تاریخی ما نشان داده است که در برابر ظالم جز با اقتدار و قوت و مقاومت نمی‌توان ایستاد.
امسال نیز علیرغم شیوع ویروس کرونا، بر خلاف توهمات صهیونیست‌ها، انگیزه‌های بیشتری در میان ملت شریف ایران و ملت مسلمان جهان ایجاد شده و با پویش‌های جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صدای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرطنین‌تر از گذشته شده است تا ضمن شاد کردن روح امام راحل (ره) و بزرگ مرد مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و حامیان آن بدانند که فلسطین مسأله اول امت اسلام است و در این راه امت اسلام هوشیار و پویاتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند.

بسیجیان دانشگاه قم به همراه عموم دانشگاهیان همگام و همراه با تمامی مسلمانان جهان گوش جان به رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپارند و از تمامی دل‌های بی قرار دعوت به عمل می‌آورند تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت که نمونه‌ای از آن در شهدای مقاومت تبلور یافت، در راه بازگرداندن حتمی و قطعی قدس شریف و بازگرداندن آن به صاحبان اصلی نقش و سهمی ارزشمند داشته باشند. همچنین با شرکت گسترده و آگاهانه در همه عرصه‌های سیاسی و بویژه انتخابات پیشرو زمینه رشد و پیشرفت کشور و غلبه بر مشکلاتی که ظالمانه به نظام ما تحمیل شده است را فراهم خواهند کرد.

بسیج اساتید، بسبج کارمندی و بسیج دانشجویی دانشگاه قم
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها