سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بمناسبت روز جهانی قدس پیامی منتشر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۳۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۴

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بمناسبت روز جهانی قدس پیامی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ»

روز جهانی قدس یادگارحضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد ظلم ستیزی و حق طلبی از جامعه جهانی است.

قدرت پوشالی رژیم کودک کش اسراییل امسال بیشتر برای جهانیان نمایان شده و تا پایان نابودی و اشغالگری آن ها چیزی باقی نمانده است.
قدس شریف تنها نیست و تنها نخواهند ماند حتی در این شرایط کرونایی و این راه تا آزادی کامل قدس شریف ادامه خواهد داشت.
روز قدس روز بیداری اسلامی و روز پشتیبانی از مردمی مظلومی است که بیش از نیم قرن درمصاف با رژیم پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده اند.
در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به نمایش می گذارد، بلکه تمام جهان اسلام پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می افرازند تا از حق مظلومین فلسطین و جهان دفاع کنند..
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس از جامعه بزرگ و شریف کارگری و کارفرمایی که همواره با کار و تلاش و مجاهدت مقابل فشارهای بیگانه ایستاده اند دعوت می نماید تا بار دیگر با حضور گستره خود در راهپیمایی مجازی روز قدس شرکت و با به تصویر کشیدن مظلومیت ملت فلسطین و غارتگری ها و کودک کشی های رژیم جعلی و غاصب صهیونیست ضمن محکومیت تجاوز های این غده سرطانی از ملت فلسطین و آرمان های قدس شریف حمایت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات