بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بافت به مناسبت روز قدس

تا محو اسرائیل از صحنه روزگار ایستاده ایم
کد خبر: ۹۳۴۰۰۴۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بافت به مناسبت روز قدس / تا محو اسرائیل از صحنه روزگار ایستاده ایم
بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم‌ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد))مسئله فلسطین امروز مسئله اول جهان اسلام است. مسأله‌ی فلسطین، شوخی و سرسری‌نیست؛ امروز اساسی‌ترین مسأله‌ی دنیای اسلام است. مقام معظم رهبری مد ظله العالی))
روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی ملت در بند فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غاصب و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روزی است که مردم ایران به همراه ملت‌های مظلوم و مسلمان جهان ندای آزادی قدس شریف را فریاد می‌زند. این روز فرصتی برای بازگرداندن تکاپو به موضوع فلسطین است که مبادا به فراموشی سپرده شود. روز قدس میراث‌گران بهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.
آنچه که امروز از شرایط و رفتار سردمداران رژیم کودک کش صهیونیست مشاهده می‌شود نشان از استیصال و درماندگی بیش از گذشته این حکومت غاصب دارد و به وضوح نشانگر آن است که عمر این غده سرطانی رو به پایان است. این شواهد با نگاهی به بیانات امید بخش امام خامنه‌ای عزیز با مضامینی همچون ((صهیونیسم در مقابل موج نسل¬‌های رو به ازدیاد فلسطینی طاقت نخواهد آورد - صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستی در فلسطین، محکوم به فناست - علیرغم تبلیغات جهانی، انتفاضه فلسطین خاموش شدنی نیست و آینده آن همراه با رستگاری و پیروزی است -انتفاضه مردم فلسطین به رغم تمام فشار‌ها ادامه خواهد یافت و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند آن را برای همیشه متوقف کند.)) این نوید را به ما می‌دهد که مقاومت ملت عزیز فلسطین به بار نشسته و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی و محو کامل این رژیم غاصب خواهیم بود.
امسال هر چند به دلیل شرایط کرونایی نمی‌توانیم مثل هر سال راهپیمایی روز قدس را برگزار کنیم، اما حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین از طرق دیگر و به خصوص در فضای مجازی فریاد خواهیم زد و اعلام میکنیم تنها راه ریشه‌کن کردن این‌غده سرطانی خطرناک، مقاومت و مبارزه است و تا محو اسرائیل از صحنه روزگار آرام نخواهیم نشست و از همه ملت¬ها و دولت -های اسلامی می‌خواهیم مسئله فلسطین را در زمره مسائل درجه اول خود بدانند؛ و من الله التوفیق
سرهنگ پاسدار مصطفی امام بخش
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بافت
ارسال نظرات
آخرین اخبار