خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه:

روز قدس روز وحدت مشترک امت اسلامی علیه صهیونیست هاست

تبریز- فرمانده سپاه مراغه با اشاره به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس معرفی شده است، گفت: روز قدس روز وحدت مشترک امت اسلامی علیه صهیونیست هاست.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۶۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در جمع کارکنان سپاه مراغه با اشاره به اینکه امروز روز جهانی قدس تبدیل به جریانی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در دنیا شده است افزود: امروز علاوه بر ‌ایران اسلامی در سراسر دنیا حتی در قلب کشورهایی چون انگلیس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان علیه جنايت های رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی انجام‌ می گیرد.

وی با بیان لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: روز قدس روز حیات مجدد اسلام و روز عزت و وحدت مشترک امت اسلامی بر علیه صهیونیست است.

رشیدی با اشاره به اینکه خطر صهیونیست فقط علیه مردم مظلوم فلسطین نیست خطر این غده سرطانی بر عليه تمامی بشریت است، خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی آخرین روزهای نفس های خود را می‌کشد و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی در پایان گفت: با توجه به شرایط حساس ‌شیوع ویروس منحوس کرونا و لغو راهپیمایی روز جهانی قدس انتطار می رود پایگاه ها و حوزه های مقاومت از فرصت فضای مجازی در حمایت از قدس شریف و نشان دادن چهره وحشيانه رژیم کودک کش صهیونیستی استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها