خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک

استمرار مقاومت اسلامی تا پیروزی نهایی و آزادسازی قدس شریف

سرهنگ صادقپور گفت: استمرار مقاومت اسلامی تا پیروزی نهایی و آزادسازی قدس شریف باید انجام شود.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۶۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور فرمانده سپاه آبیک در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین، ضمن گرامیداشت روز قدس بیان کرد: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی بر می دارند.

وی افزود: از ابتدای شکل گیری رژیم غاصب و سلطه گر اسرائیل همواره به حقوق مسلّم مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تجاوز شده و برخی حکومت‌های عربی و غربی و در رأس آنها آمریکا، از آن حمایت کرده اند.

سرهنگ صادق پور خاطرنشان کرد: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی سراسری روز قدس با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های روز جهانی قدس در فضای مجازی برگزار می شود که با استماع بیانات رهبر حکیم انقلاب با امت اسلامی در روز قدس به صورت زنده آغاز خواهد شد.

وی در خاتمه افزود: سپاه ناحیه امام صادق(علیه السلام) شهرستان آبیک ضمن حمایت از مظلومین و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین، رفتار غیر انسانی رژیم صهیونیستی با صاحبان اصلی سرزمین قدس شریف را محکوم نموده و بر استمرار مقاومت اسلامی تا پیروزی نهایی که همان آزادسازی قدس شریف می باشد تاکید می کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها