در آیینی با حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد و سرپرست بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان پروژه آبرسانی به گلزار شهدای گرانقدر روستای گنجه ای بزرگ در بویراحمد آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۷۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،  سروان پاسدار ستار غلامی گنجه سرپرست سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در حاشیه این برنامه گفت؛ طی در خواستی که مردم روستای گنجه ای بزرگ از سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان مبنی بر کمک رسانی سپاه پاسداران در آبرسانی به گلزار شهدای روستا داشتند این موضوع پیگیری شد .

وی بیان کرد؛ با پیگیری های صورت گرفته از طریق سپاه فتح به ویژه تیپ همیشه سرافراز ۴۸فتح با همکاری سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح اجرای عملیات آبرسانی به گلزار شهدای گنجه ای بزرگ آغاز شد .

 در این آیین فرمانده تیپ ۴۸فتح ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: گلزار شهدا گنج های بزرگی هستند و از عظمت و بزرگی شهدا اینکه شهدا از جان و مال و آبرو و عزت و شرافت و مردانگی خود مایه گذاشتند و جان برکفان این نظام مقدس بودند و توانستند از مرز و بوم این میهن دفاع کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان افزود؛ شهدا کسانی بودند که در پیش خدای خود زنده هستند و روزی می گیرند و از این بگذریم الگویی که شهدای عظیم الشان به ما نشان دادند این بود که آنها با تمام وجود به خط شدند تا ما آسایش و آرامش داشته باشیم. 

وی بیان کرد؛ شهدا بر گردن همه ملت ایران عزیز خیلی حق دارند و از طرفی سپاه خود را خادم ملت و مردم می داند و در هر جایی که لازم باشد با یاری آنها می شتابد.

سردار حکمتیان تصریح کرد؛  با توجه به درخواست مردمی و پیگیری سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح مبنی بر کمک رسانی سپاه در بحث آبرسانی به گلزار شهدای روستای گنجه ای بزرگ ،تیپ ۴۸ فتح ماشین آلات یگان مهندسی خود را به منطقه اعزام نمودند و با همکاری سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان پروژه آبرسانی به گلزار را با حفر کانال به متراژ ۱۲۰۰ متر و عمق یک متر برای آبرسانی به گلزار شهدا و آرامستان شروع شد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح گفت؛ این عملیات به مدت شش روز به طول انجامید و به حول و قوه الهی توانستیم آن را با موفقیت به پایان برسانیم. 

در این آیین حجت الاسلام سنایی امام جماعت روستای گنجه ای بزرگ نیز گفت؛ روستای گنجه ای بزرگ ۱۱ شهید گلگون کفن و ستاره درخشان را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد که به پاس از این شهدا، سپاه مقدر و قهرمان ، همیشه در صحنه های حساسی که دولت توان ورود به آنها را ندارد وارد صحنه شد و تیپ ۴۸ فتح و بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح  آبرسانی به گلزار شهدای گنجه ای بزرگ را اجرایی کردند. 

وی بیان کرد؛ ما به نیابت از مردم گنجه ای بزرگ نهایت تقدیر و تشکر را از جان برکفان سبزقامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم. 

در پایان این مراسم از خانواده سردار شهید مصطفی بخشیان با اهدای لوح سپاس از طرف فرمانده تیپ ۴۸ فتح به نمایندگی از سایر خانواده های شهدا تجلیل و تقدیر شد و مقرر گردید در وقت معین از سایر خانواده های شهدا توسط سرپرست بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح و امام جماعت روستا تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات