سپاه شهرستان شهریار در بیانیه ای، کشورهای جهان اسلام را به حمایت از آرمانهای قدس شریف فرا خواند و تاکید کرد، با این همبستگی،معامله ننگین قرن نقش برآب خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۷۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران، سپاه شهرستان شهریار در بیانیه ای که به مناسبت روز جهانی قدس منتشر کرد، تنها راه مقابله با رژیم‌جعلی صهیونیستی را اتحاد و همبستگی جهان اسلام توصیف و اعلام کرد: موضوع فلسطین همواره مسئله جهان اسلام بوده و تلاشهای مذبوحانه آمریکا، دربه رسمیت شناختن بیت المقدس بعنوان پایتخت این رژیم بی ثمر خواهد ماند.

سپاه این شهرستان همچنین تجلی روز قدس را نوید بخش انتقام فرمانده جبهه مقاومت، شهید سپهبد حاج قاسم‌سلیمانی دانست .
 

در این بیانیه آمده است:


بسم الله القاصم الجبارین  

روز قدس، فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند. امام خمینی(ره) . 

روزقدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و تجلی مبارزه حق علیه باطل و نماد حمایت جهانی از مردم مظلوم فلسطین است.

 در این روز نه تنها ملت ایران اتحاد و همبستگی خود را در حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسئله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام امت اسلامی و سایر ملت‌های آزادی‌خواه نیز پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باعظمت به اهتزاز درآورده تا نقشه پلید معامله قرن نقش برآب شود.

 امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تمام نقشه های پلید آمریکا و رژیم سفاک صهیونیستی و متحدان آنها علی الخصوص آل سعود را بر هم زده و جبهه مقاومت قدرتمندتر از همیشه خارچشم رژیم غاصب و تروریستی و نامشروع شده است.

آمریکا بداند، که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن جولان، تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترور ناجوانمردانه سردار با عظمت اسلام حاج قاسم سلیمانی که خواب از چشمان دشمنان ربوده بود، تلاش‌های مذبوحانه ای است که راه به جایی نبرده و شوری تازه در دل جوانان باغیرت ایرانی که هرکدام یک سلیمانی اند به پا خواهد کرد! 
 
امسال نیز علیرغم شیوع ویروس منحوس کرونا، بر خلاف توهمات صهیونیست‌ها، انگیزه‌ بیشتری در میان ملت شریف ایران و مسلمین جهان شعله ور شده و با پویش‌های ملی و جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، حرکتهای خودجوش این ملت ندای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بلندتر از همیشه طنین انداز گردیده است! تا این رژیم غاصب وحامیان آن بدانند، که فلسطین مسأله اول امت اسلام بوده و در این راه امت اسلامی هوشیارتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کنند.
 
سبزپوشان سپاه پاسداران و بسیجیان جان برکف به همراه مردم شهید پرور شهرستان شهریار همگام و همراه با تمامی مسلمانان جهان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب ، از تمامی دل‌های بی قرار دعوت به عمل می‌‌آورند تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت که نمونه‌ای از آن در شهدای مقاومت تبلور یافت، در راه بازگرداندن قدس شریف به صاحبان اصلی آن سهمی هرچند کوچک اما ارزشمند ایفا نمایند.

 

" سپاه مقاومت ناحیه امیرالمونین(ع) شهرستان شهریار"

انتهای پیام//

ارسال نظرات