مسلمانان جهان دست از حمایت از قدس و ملت مظلوم فلسطین برنخواهند داشت

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع) با صدور پیامی به مناسبت روز قدس اعلام کرد: با وجود شرایط کرونا، اما مسلمانان جهان دست از حمایت از قدس و ملت مظلوم فلسطین برنخواهند داشت.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۸۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا علیه السلام به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد:

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"روز قدس"روز همبستگی، همگرایی و وحدت ملت‌های جهان اسلام در حمایت از فلسطین و قدس شریف است.

اکنون بیش از چهل سال از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس توسط حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب و جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و ما هر روز بیش از گذشته شاهد اضمحلال و فروپاشی رژیم تروریست و کودک کش صهیونیستی هستیم.

حضرت امام خمینی (ره) روز قدس را بر پیشانی تاریخ به یادگار گذاشت تا مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان از ظلمی که اشغالگران بر ملت مظلوم فلسطین روا داشته اند غافل نمانند.

حالا باید استکبار و صهیونیسم جهانی و ایادی آنان بدانند هرگونه پیمان، طرح سازش، معامله قرن، توافقنامه، که به منظور تامین امنیت رژیم صهیونیستی طراحی می‌شود محکوم به شکست بوده و هست و خواهد بود.

اکنون ملت‌های جهان اسلام و مردم مقاوم فلسطین بیدار و هوشیارند و دیگر این رژیم اشغالگر احساس امنیت نخواهد داشت.

در ادامه پیام ضمن سلام و درود به مقام تمامی شهدای انتفاضه فلسطین و همچنین تکریم و گرامیداشت یاد و نام سید شهدای مقاومت و شهید قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر ادامه انتفاضه و مقاومت فلسطین و تداوم راه آن شهید بزرگ و رزمندگان غیور و تمامی شهدای جبهه مقاومت تاکید شد و ان شاءالله اسرائیل رو به زوال خواهد بود و فروپاشی از درون رژیم صهیونیستی نزدیک است.

اگر چه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال، به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی وجود ندارد، ولی قطعا تمامی مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان حمایت از قدس و ملت مظلوم فلسطین را برخود واجب دانسته و باصدای رسا همبستگی خود را ازطریق رسانه‌های گروهی و ارتباط جمعی و تریبون مجازی به گوش جهانیان رسانده و اعلام می‌کنند و ان شاءالله این حمایت تا تحقق آزادی فلسطین و قدس شریف ادامه خواد داشت.
والسلام

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا علیه السلام
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار