بیانیه بسیج اساتید استان یزد به مناسبت روز قدس:

روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است

تاریخ باید به یک سؤال مهم در طی سال‌های زیادی از آغاز شیوع ویروس منحوس صهیونیست در جهان پاسخگو باشد که چرا اقدامی برای جلوگیری از نفوذ و گسترش این ویروس در جهان انجام نشد؟!
کد خبر: ۹۳۴۰۱۰۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، متن  بیانیه بسیج اساتید استان یزد به شرح ذیل است:

بسمه تعالی


 
قال رسول الله صلّی الله علیه و آله و سلّم:
«مَنْ اَصْبَحَ و لم یَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یا لِلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ؛ هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همت نورزد، از آنان نیست و هر کس فریاد کمک خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست.»
اصول کافی، ج 2، ص 164، ح 5.


روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است، روزی که یادآور فریاد رعدآساي آن یار سفر کرده امام عظیم الشأن راحل (ره) است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و امروز پژواك آن در سراسر جهان اسلام و حتی کشورهای غیر اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طنین انداز است. امروز نه تنها فلسطین که جهان اسلام از مصر، تونس، لیبی، بحرین، اردن، یمن و... برای یافتن هویت حقیقی و رهانیدن خویش از زیر سلطه سفاکانه رژیم‌های پوشالی و دد منشانه دست نشانده غرب در تکاپو است و در این تلاش مقدس بیش از هر چیز به قیام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران تاسی می‌جویند و خواستار آزادی بیت المقدس و تمامی سرزمین های اشغالی مسلمانان بوده و اعتراض خود را علیه ظلم، تجاوز و برتری طلبی‌های رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند .
یک سال و اندی است که همه ملت‌ها و دولت‌ها به دنبال یافتن راه‌حل درمان و پیشگیری از بیماری کرونا هستند؛ اما تاریخ باید به یک سؤال مهم در طی سال‌های زیادی از آغاز شیوع ویروس منحوس صهیونیست در جهان پاسخگو باشد که چرا اقدامی برای جلوگیری از نفوذ و گسترش این ویروس در جهان انجام نشد؟! ویروسی که کشتن کودکان، زنان باردار، جوانان و پیران یکی از عواقب گسترش آن است .لکن با ایمان به وعده‌های الهی آینده‌ای روشن و زیبا برای دنیای اسلام و خذلان و نابودی برای دنیای کفر در نزد آنان محرز و مسلم است. همچنین، خبر سخنرانی بی سابقه امام المسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز در روز قدس اهمیت آن را مضاعف کرده و مشتاقانه منتظریم تا نایب امام عصر (عج) درباره نابودی اسرائیل چه خواهند گفت.

سازمان بسیج اساتید استان یزد لازم می‌داند از کلیه مردم شریف ایران اسلامی بخصوص دانشجویان و اساتید معزز دانشگاه‌های استان ‌دعوت نماید تا با شرکت در برنامه های بزرگداشت روز قدس امسال که با رعایت پروتوکل های بهداشتی و به صورت محدود برگزار میشود شرکت نموده ضمن اعتراض به خیانت‌های دنیای کفر و نفاق موجبات تسکین آلام مردم مسلمان و ستم دیده در جهان، بویژه مسلمانان یمن و فلسطین که آتش کینه دنیای کفر و استکبار حتی در ماه مبارک رمضان و با زبان روزه نیز بر سر آنان می بارد؛ را فراهم آورند.

  
   بسیج اساتید استان یزد

 انتهای پیام/

 
ارسال نظرات