روز قدس، روز امت اسلامی است

فرمانده سپاه ارزوئیه روز جهانی قدس را روز امت اسلامی و تجلی وحدت جهان اسلام از فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف دانست.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۱۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سرهنگ پاسدار محسن اسماعیل زاده فرمانده سپاه ارزوئیه در پیامی روز قدس را نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم دانست و گفت: روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی و تجلی وحدت جهان اسلام از فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف است.

سرهنگ اسماعیل زاده افزود: روز قدس یک روز جهانی است. یک پیام جهانی هم دارد. نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی این است که امت اسلامی اولاً زیر بار ظلم نمیرود، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولتهای عالم برخوردار باشد.

فرمانده سپاه ارزوئیه خاطرنشان کرد: دشمنان سعی کردند روز قدس را تضعیف کنند و امسال بیش از همیشه تلاش کردند؛ اما روز قدس در ایران اسلامی، به همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دنیا نشان می دهد که عقربه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی انقلاب و ملت ایران به کدام سمت و کدام جهت است؛ اراده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی ملت ایران چیست؛ که ترفندها و حقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و پول خرج‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کردنها و خباثتهای سیاسی آنها بر روحیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی ملت ایران اثری ندارد.

وی ابراز کرد : واقعیت این است که دفاع از فلسطین نه فقط دفاع از یک محدوده جغرافیایی بلکه دفاع از یک گفتمان به نام «مقاومت» و جهادی است برای مقابله با گسترش نفوذ و سلطه خطری اخلاقی، سیاسی و اقتصادی بزرگ بنام صهیونیسم برای جامعه بشری است. در واقع مسئله فلسطین جزو ذات انقلاب اسلامی است.

سرهنگ اسماعیل زاده خاطرنشان کرد : امسال هم که شیوع ویروس منحوس کرونا مانع از برگزاری راهپیمایی روز قدس شده است، مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان ارزوئیه با حضور فعال در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ضمن حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف، جنایات رژیم اشغالگر قدس را در منطقه محکوم خواهند کرد.
‌‌
فرمانده سپاه ارزوئیه در پایان با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهدای انتفاضه فلسطین و گرامیداشت یاد، نام، آرمان و نقش آفرینی های سردار عالیقدر شهید حاج قاسم سلیمانی در طریق آزادی قدس شریف و تاکید بر تداوم راه آن شهید گرانقدر توسط رزمندگان شجاع و مصمم جبهه مقاومت اسلامی تصریح کرد: برآیند تحولات جاری منطقه که حکایت از قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط و زوال دارد، موید قدرت افزایی مقاومت مردم فلسطین و تحقق اراده آنان برای احقاق حقوق حقه خود برای استقرار یک حاکمیت تمام عیار فلسطینی بر ارض مقدس بوده و تحقق راهبرد مقام معظم رهبری و پرچمدار گفتمان مقاومت ضد استکباری در جهان حضرت امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) مبنی بر انتقام خون شهید قدس (حاج قاسم سلیمانی) و اخراج تروریست های امریکایی از منطقه را نیز مژده می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات