مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خداآفرین:

اسرائیل سگ نگهبان امریکا و منافع آن در منطقه است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خداآفرین ضمن تبریک روز جهانی قدس گفت: مبارزه با اسرائیل یک کار بسیار جدی است چراکه اسرائیل سگ نگهبان امریکا و منافع آن در منطقه است.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۲۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد حسن زاده در جمع بسیجیان  خداآفرین گفت: وجود اسرائیل موجب تنش های فراوان در منطقه غرب آسیا است. تا زمانی که اسرائیل در منطقه است ما در منطقه تنش داریم و تنها راه حل این مسئله نابودی این رژیم اشغال گر است.
وی افزود: اسرائیل حامی گروهک های تروریستی داعش در منطقه است و ما یادمان می رود که در ایام جنگ سوریه با داعش، بیمارستان های اسرائیل محل مداوای داعشی های زخمی بود. اسرائیل چون سگ نگهبانی برای آمریکا در منطقه پیگیر منافع آمریکاست و منافع آمریکا تنش منطقه است.
حجت الاسلام حسن زاده کرد: مبارزه با اسرائیل دارای پشتوانه محکم عقلی و شرعی است و بر تمام امت اسلام واجب است در مقابل این مستکبر کودک کُش مقابله کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خداآفرین با اشاره به بنیان گذاری روز قدس توسط امام(ره) گفت: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط امام(ره) یک انتخاب راهبردی بود که مانع از فراموشی این روز از ذهن جهانیان می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها