در بیانیه بسیج اساتید استان آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی قدس مطرح شد:
جمهوری اسلامی ایران به زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با تمام توان به حمایت همه‌جانبه از حقوق مشروع ملت فلسطین تا آزادی قدس و مسجدالاقصی و سراسر فلسطین ادامه خواهد داد و از همه مسلمانان آزادیخواه جهان می‌خواهد همچنان در کنار ملت مظلوم فلسطین در مقابل زورگویی های جنایات رژیم صهیونیستی بایستند.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۳۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی


بنام خداوندی که وعده وراثت زمین را به صالحان داده . خدایی که همیشه مومنان واقعی را نصرت و امداد رسانده . خدایی که در هم کوبنده کاخ های رنگارنگ تمدن های الحادی و ضد بشری بوده . خدایی که بنیاد امپراطوری های دروغ و فریب را به هم می ریزدخدایی که ریشه‌های اشغالگری و غصب و تجاوز را می‌خشکاندخدایی که ضعف و عجز طغیانگران و ادعای الوهیت آنها را نقش بر آب می‌کند .خدایی که خیبر شکن می‌فرستد و خرمشهرها را آزاد می‌کندخدایی که عین الاسد را که نماد اقتدار نظامی کدخدای جهان در هزاره سوم بود بوسیله سربازان سید علی بر سر ساکنان اشغالگرش و یران ساخت .
خدایی که مطمئنا توطئه و طرح خائنانه معامله بزرگ قرن را که محصول اذهان الکی غربی عبری عربی است تبدیل به شکست بزرگ قرن خواهد کرد و زمینه اقامه نماز جمعه و جماعت را در بیت المقدس فراهم خواهد کرد و مایه تجدید همبستگی و پیمان امت با آرمان های خمینی کبیر خواهد شد.
روز قدس نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف است. آرمانی که متعلق به همه ابناء آزادی‌خواه بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب است.
یوم‌الله قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته‌تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است.
بدون شک بر اساس وعده الهی و به همت ملت قهرمان فلسطین و محور مقاومت، مسجد الاقصی،قدس و سرتاسر سرزمین فلسطین آزاد خواهد شد و استکبار جهانی و حامیان رژیم جعلی صهیونیستی هرگز نخواهند توانست با تمسک به سلاح  و خشونت در مقابل خواست یک ملت مقاوم و قهرمان بایستند.
روز جهانی قدس افشا کننده نفاق و دروغ جریان ها یی است که در پوشش ارزش های جهانی حقوق بشر و حقوق بین الملل و حقوق بشر دوستانه و حقوق شهروندی و دمکراسی ، خود را طرفدار صلح جهانی و آزادیخواه معرفی می کنند و در برابر سفاکی و آدم کشی های آشکار صهیونیسم بین الملل سکوت و توجیه در پیش گرفته و منافع و عزت جهان اسلام را به مسلخ می برند.
جمهوری اسلامی ایران به زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، در این مسیر با تمام توان به حمایت همه جانبه از حقوق مشروع ملت فلسطین تا آزادی قدس و مسجدالاقصی و سراسر فلسطین ادامه خواهد داد و از همه مسلمانان آزادیخواه جهان می خواهد همچنان در کنار ملت مظلوم فلسطین در مقابل زورگویی های جنایات رژیم صهیونیستی بایستند.



و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم  
  بسیج اساتید استان آذربایجان غربی 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات