خبرهای داغ:

اجرای طرح تواصی در نجف آباد

به همت حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد و به مناسبت هفته بسیج سازندگی جلسه توجیهی و روشنگری با حضور بسیجیان و فضای مجازی پایگاه‌های تابع در محل ساختمان شهید محلاتی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۳۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به همت حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد و به مناسبت هفته بسیج سازندگی و با توجه به ابلاغ رسیده مبنی بر طرح تواصی ، جلسه توجیهی و روشنگری با حضور فرماندهان ، معاونت‌های سازندگی و فضای مجازی پایگاه‌های تابع در محل ساختمان شهید محلاتی برگزار گردید.

سخنران ویژه این جلسه حجت‌الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد بودند، که ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام در ابتدا در مورد شبهای قدر و منزلت این شب ها مطالبی را بیان داشتند. در ادامه پیرامون بحث انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه ۱۴۰۰ عنوان کردند :حضور حداکثری یکی از بحث‌های مهم انتخابات است، دشمن مدتی است فشار تحریم ها را چند برابر کرده است در پس این تحریم‌ها سعی کرده مردم را همه جانبه تحت فشار قرار دهد تا مردم در برابر نظام و انقلاب بایستند. 

ایشان افزودند: باید تمام تلاش خود را داشته باشیم که مردم با حضور اکثریت پای صندوق‌های رای بار دیگر مهر تایید شان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند .اگر مردم حضور اکثر یتی داشته باشند، از فردای انتخابات ،بیشترین فشارها و تحریم‌ها برداشته می شود ،چون به دشمن ثابت می شود مردم ایران هنوز هم پای انقلاب و نظام شان هستند.

حجت الاسلام احمدی در ادامه گفت: در زمان کنونی هر یک از ما یک هادی سیاسی هستیم .اصل کار ما روشنگری است، باید هر کدام از ما با امید بخشی به مردم از آنها جهت حضور در انتخابات دعوت کنیم .باید تمام توان خود را به کار گیریم و با مطالعه و بالا بردن سطح بینش خود، تمام شبهاتی را که مردم دارندجواب دهیم و اجازه ندهیم دشمنان داخلی و خارجی با القائات منفی به مردم آنها را دلسرد کنند.

یکی از مواردی که ما باید مد نظر داشته باشیم این است که بلد باشیم پیشرفت ها و اقدامات مثبتی که بعد از انقلاب در کشورمان انجام شده را فهرست کنیم و به افرادی که شبهه ایجاد می‌کنند و می‌گویند از ابتدای انقلاب هر کسی آمده و رفته هیچ کاری برای مردم این کشور نکرده است، جوابگو باشیم.

در پایان ایشان به حاضرین در جلسه گفتند: با این طرح تواصی که دعوت به حضور اکثریت مردم در انتخابات است انشاءالله بتوانیم بار دیگر دین خود به نظام و شهدا را ادا کرده و با رای به یک فرد انقلابی و جهادگر زمینه تشکیل دولت اسلامی را فراهم سازیم.

ارسال نظرات