خبرهای داغ:
شاهرود_بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود؛ در پیامی فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس را به ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۹۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
گرامیداشت روز جهانی قدس، خط بطلان بر خواب های پریشان استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستبه گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود؛ در پیامی فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس را به ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان تبریک گفت و همه دانشگاهیان را به دفاع از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین در شبکه‌های جهانی و مجازی فراخواند.
متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«وَلَمَنِ انتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُوْلَئِکَ مَا عَلَیْهِم مِّن سَبِیلٍ‏»
«و کسانى که بعد از ظلم دیدنشان (براى رفع آن) یارى مى‏طلبند بر آنان راه (نکوهشى) نیست.»
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزی حماسی برای مبدل شدن هم زبانی به همدلی و همراهی و تجدید عهد و پیمان ما برای آزادی فلسطین و دفع و رفع تجاوز و اشغال آن خطه مظلوم است. روز جهانی قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز مقابله ملت‌ها با ابرقدرت هاست. روز قدس روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عمال خبیث شما نیست.
روز جهانی قدس روز حمایت از مردم ستم‌دیده فلسطین و روز فریاد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی است و ﺑﯽﺷﮏ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻗﺪﺱ ﭘﯿﺎﻡ ﻭﺣﺪﺕ، ﺍﻧﺴﺠﺎﻡ ﻭ. ﻗﯿﺎﻡ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺟﻬﺎﻥ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻇﻠﻢ، ﺗﺠﺎﻭﺯ ﻭ. ﺍﺷﻐﺎﻟﮕﺮﯼ ﻣﺴﺘﮑﺒﺮﺍﻥ، ﺑﻪﻭﯾﮋﻩ ﺭﮊﯾﻢ ﺍﺷﻐﺎﻟﮕﺮ ﺻﻬﯿﻮﻧﯿﺴﺘﯽ ﺍﺳﺖ.
رژیمی که هیمنه نظامی خود را از دست داده و محکوم به زوال است و توطئه‌هایی نظیر معامله قرن را برای ادامه حیات خود دنبال می‌کند و به‌طور یقین، این نیرنگ رژیم صهیونیستی نیز با شکست مواجه و رسوا خواهد شد.
صهیونیست‌ها با پشتیبانی سایر مستکبرین، فلسطین را به بهانه اینکه سرزمین خودشان است، اشغال کردند. وقتی که مسلمانان متحد و یکپارچه باشند، هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند بر آن‌ها حکومت کند و اگر امروز فلسطین و بیت المقدس تحت اشغال قرار دارد به خاطر کم توجهی مسلمانان به مسأله وحدت است، به ویژه بسیاری از کشور‌های عربی با سکوت خود در برابر جنایات اسرائیل به لکه ننگی برای جهان اسلام تبدیل شده اند. امروز دیگر تنها قبله اول مسلمانان یعنی قدس اسیر و دربند صهیونیسم نیست و قبله دوم یعنی کعبه نیز اسیر دولتی حتی خطرناکتر از صهیونیسم که خود را داعیه دار اسلام و خادم الحرمین می‌داند شده است.
اسفبارتر از اقدامات جنایتکارانه این رژیم، سکوت و همراهی وقیحانه محافل بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر و دولت‌های غربی از آنان است؛ ننگ و نفرین بر جنایتکاران و حامیان آنان و شرمساری نصیب دولت‌های منطقه و نهاد‌هایی که از انجام وظیفه اسلامی و انسانی خود به مردم مظلوم فلسطین و محرومان سر باز می زنند و شرم وننگ ابدی بر خشونت طلبان منحرف، متحجّر و متعصبی باد که با پوشیدن پوستین وارونه از اسلام، راه ترور، وحشت، تکفیر و برادر کشی را در پیش گرفته و در عراق و سوریه و دیگر کشور‌های اسلامی همان می‌کنند که اسرائیل در غزه و فلسطین انجام می‌دهد. یکی دیگر از برنامه‌ها و نقشه‌های امروز دشمنان ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است بنابراین وحدت و همبستگی یکی از نیاز‌های اساسی امروز جهان اسلام است و مسلمانان باید هشیار باشند و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.
«روز جهانی قدس» امسال در حالی از راه رسید که انتخاباتی مهم را پیش رو داریم که می‌تواند جلوه‌ای از باور متعالی به رهنمود‌های رهبر انقلاب باشد و فارغ از نتیجه آن حضور پرشور آحاد مردم می‌تواند در مسیر قدرت ایران اسلامی و ضعف دشمنان مؤثر افتد و امیدواریم به‌زودی نور خورشید مقاومت بر فراز آسمان آبی قدس و فلسطین مبارز، جلوه‌گری کند هرچند به خاطر شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا امکان حضور روزه‌داران در راهپیمایی روز جهانی قدس میسر نشد و برگزاری مراسم حضوری روز جهانی قدس که نشان بیداری مسلمانان و دشمن شناسی آنان است ممکن نبود، اما بزرگداشت این روز به صورت مجازی و الکترونیکی میسر است. دانشگاهیان و فرهیختگان و هر آنکس که دستی بر قلم دارد می‌تواند با تهیه و ارسال پیام در فضا‌های مجازی و روشنگری در مورد جنایت‌های این رژیم غاصب موجبات روشنگری، انسجام و وحدت ملت‌های مسلمان را ایجاد کند و خط بطلانی بر خواب‌های پریشان استکبار و دشمنان غاصب فلسطین مظلوم بکشد. امید است که امسال هم انسان‌های آزادیخواه در سرتاسر جهان چه مسلمان و چه غیر مسلمان علیه برنامه‌های اشغالگرانه و تجاوزکارانه رژیم‌های غاصب اعلام انزجار کنند.
به امید آزادی فلسطین و قدس عزیز و شکست ستمگران
ارسال نظرات
پر بیننده ها