فرمانده حوزه شهید نوبخت سیلاب گفت: معلمان در ارتقای جایگاه کشورمان نقش ویژه‌ای دارند.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۰۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سرهنگ پاسدار یوسف محمدلو امروز در آئین تجلیل از معلمان بسیجی دهستان سیلاب، ضمن تبریک هفته معلم با اشاره به نقش این قشر در پیشرفت کشور، اظهار کرد: معلمان با تربیت درست دانش آموزان می توانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به سوی پیشرفت سوق دهند.

وی به سه عامل اصلی که در زمینه پیشرفت کشور تاثیر گذار هستند، اشاره کرد و گفت: دسته اول معلمانی هستند که باید تلاش ویژه کنند تا جایگاه خود را حفظ کنند،                                                                                                                                                         

دسته دوم مجموعه آموزش و پرورش است که باید جایگاه معلمان را به خوبی نشان دهد تا صدمه ای به این موقعیت وارد نشود؛ دسته سوم بحث تبلیغات است که باید جایگاه معلمان را به صورت خاص به همه نمایش دهد.

وی با بیان اینکه امروزه معلمان باید انسان های شایسته تربیت کرده و تحویل جامعه دهند، گفت: وظیفه سنگینی بر دوش معلمان گذاشته شده است و باید نیروهای مومن، انقلابی، جهادی و ... را تربیت کنند، تا در مسیر پیشرفت نظام جمهوری اسلامی قدم بردارند.

فرمانده حوزه شهید نوبخت سیلاب در پایان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا معلمان نیز مانند تیم های پزشکی و جهادی خوش درخشیدند، بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و آموزش های برخط، معلمان نگذاشتند در تحصیل دانش آموزان لطمه ای وارد شود.

شهید مطهری یکی از تأثیرگذارترین شخصیت ها در بیداری اسلامی بود

یک کارشناس علوم سیاسی در نشست سیاسی و روشنگری که به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای دلزی به مناسبت شهادت شهید مطهری برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری یکی از تأثیرگذارترین شخصیت ها در بیداری اسلامی بود.

حمید سعبیدپور در این نشست با اشاره به ویژگی های شهید مطهری، گفت: شهید مطهری از استوانه های وزین، معمار بزرگ مبنای فکری اسلامی و تأثیرگذار نهضت بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران در عصر حاضر بود، تا جایی که شخصیت، رفتار، افکار و آثار این شهید بزرگوار مبنای پایه ریزی تشکیلات جمهوری اسلامی قرار گرفت، عمر پربرکت آن عزیز همچون شمع آتش افرز هنوز هم به جامعه ایران و جهان اسلام روشنی می بخشد و ارائه طریق می کند.     

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری به معنای حقیقی کلمه دردمند بود و دغدغه دین داشت و برای سرنوشت انسان‌ها و هدایت جوان‌ها خود را به سختی می انداخت، تا آن جایی که عزم خود را جزم کرد و با عرفان و اخلاق ناب اسلام محمدی و با تسلط کافی بر فلسفه اسلامی در مقابل تفکرات التقاطی و جاهلیت مدرن قد علم کرد و با انحرافات، مبارزات ریشه ای می کرد؛ شهید مطهری با جریان مارکسیسم، ناسیونالیسم، تحجرگرایی و روشنفکران وابسته به غرب زدگی و شرق زدگی قاطعانه در می افتاد و هیچ کس را در برابر او یارای مقاومت نبود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: همه باید به معیارهای انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری مدظله العالی توجه کنیم و در این راه اشتباه حرکت نکنیم، چون سرنوشت کشور با انتخاب های ما رقم می خورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات