طالبی استاندار یزد گفت: ایستادگی جریان مقاومت مقابل استکبار با فرماندهی شهید سلیمانی تحقق یافت.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۳۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدعلی طالبی در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه روز قدس یکی از یادگاران امام خمینی (ره) با هدف تقویت وحدت اسلامی و همراهی و همگامی ملت‌های مسلمان علیه توطئه‌های استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل نام‌گذاری شد، گفت: در طول همه‌سال‌هایی که این مناسبت در سراسر دنیا پاس داشته می‌شد، مهمترین کارکرد آن جلب توجه جامعه جهانی به جنایت‌هایی بود که در سرزمین اشغالی در حال رخ دادن بود.

استاندار یزد اضافه کرد: کارکرد دیگر پاسداشت روز قدس، بیداری ملت‌های مسلمان و هوشیاری آن‌ها نسبت به شناخت و درک عمیق توطئه‌هایی است که دشمنان و به ویژه آمریکا و اسرائیل در سرزمین‌های مسلمان و وحدت مسلمانان داشتند.

وی اضافه کرد: با همه فرازوفرود‌هایی که در این سال‌های وجود داشته به نظر می‌رسد که روز قدس مهاری برای زیاده‌خواهی‌های اسرائیل باشد و از طرفی همه اقدامات فعالیت‌هایی که در طول چهل سال گذشته در جهت حمایت از آرمان‌های فلسطین از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته باعث شده که مهاری بر افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی در منطقه به وجود آید.

طالبی با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته دیدیم که رژیم صهیونیستی جنگ‌هایی را علیه تمامیت ارزی لبنان و سوریه آغاز کرد، اما با مقاومت رزمندگان حزب‌الله مواجه و باعث تحمیل شکست‌های بزرگی بر این رژیم شود.

استاندار یزد با بیان اینکه تردید و شکی نداریم که شهید سلیمانی نقش برجسته‌ای در حمایت از جریان مقاومت در منطقه داشتند، گفت: امروز بسیار راحت‌تر تصویر روشنی از این حمایت‌ها و تدبیر‌های این فرمانده بزرگ مقاومت پیشروی ما قرار دارد، جایی که می‌بینیم جریان مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و یمن متکی به فرماندهی و راهبرد‌های ایشان در مقابله استکبار و رژیم‌های وابسته به آن ایستادگی کرد.

وی اضافه کرد: مطمئناً در جریان مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی به ویژه حمایتی که از حزب‌الله لبنان صورت گرفته و حزب‌الله توانسته به یک عنصر کلیدی در کنترل و محدود کردن رژیم صهیونیستی معرفی شود، نقش شهید سلیمانی در این رویداد بسیار برجسته و حائز اهمیت است.
ارسال نظرات