خبرهای داغ:
مسئول پایگاه حضرت خدیجه (س) شهرستان بهار خبر داد
بهار-مسئول پایگاه حضرت خدیجه (س) شهرستان بهار از توزیع بسته‌های معیشتی همزمان با لیالی قدر در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۴۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲

توزیع بسته‌های معیشتی همزمان با لیالی قدر در بهارمنیژه قاسملو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تسلیت ایام لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) به ویژه برنامه‌های ماه رمضان در سطح پایگاه حضرت خدیجه (س) شهرستان بهار اشاره و اظهار کرد: ماه رمضان ماه بندگی و تمرین بخشش است تا از هر چه داریم به نیازمندان هدیه دهیم و لبخند شادی را بر لبانشان بنشانیم‌.

وی با بیان اینکه بهشت خانه اهل سخاوت است، گفت: همزمان با شب نوزدهم رمضان به همت خیرین بسیجی یک مورد جهیزیه برای یک زوج جوان و ۳۵ بسته حمایتی در طرح ضیافت مواسات مومنانه ماه رمضان برای ۳۵ خانواده نیازمند جمع‌آوری و توزیع شد.

مسئول پایگاه حضرت خدیجه (س) شهرستان بهار ابراز داشت: همچنین همزمان با شب بیست ویکم ماه رمضان و شب قدر ۸۰ بسته حمایتی طرح ضیافت برای ۸۰ خانواده نیازمند جمع آوری و توزیع شد.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی با توجه به محدودیت‌های کرونایی تعطیل نیست و سعی کردیم با تعداد محدود بسیجیان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اول ماه رمضان محافل قرآنی را در پایگاه برگزار کنیم و تعدادی از محافل ختم صلوات و احکام ونشست‌های بصیرتی را در بستر فضای مجازی برگزار کردیم.

قاسملو نیز خاطرنشان کرد: با کمک‌های خیرین نیز تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی شب بیست و سوم ماه رمضان ادامه دارد و در نظر داریم تعدادی بسته در این روز بین نیازمندان توزیع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات