خبرهای داغ:
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه قم به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس مظهر حمایت جهانی از مردم ستم دیده فلسطین است

روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مبارزه علیه اشغالگری و مظهر حمایت جهانی از مردم ستم دیده فلسطین است.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۴۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم،متن این بیانیه بدین شرح است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره): "روز قدس، روز اسلام است".

روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مبارزه علیه اشغالگری و مظهر حمایت جهانی از مردم ستم دیده فلسطین است.
 
امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آن‌ها را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قویتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را درمانده کرده و محور مقاومت اسلامی از ایران تا سوریه و فلسطین و لبنان و عراق و یمن و... قدرت و گسترش یافته است.

در این مقطع حساس تاریخی که رژیم آپارتاید صهیونیستی در سایه تبلیغات منحرف کننده رسانه‌های غربی با ادامه شهرک‌سازی در اراضی اشغالی، فشار مستمر و سخت گیری بر زندانیان مظلوم و مردم بی دفاع فلسطینی، اهداف ظالمانه خود را به پیش می‌برد و به آتش حوادث منطقه دامن می‌زند، وحدت و همبستگی جزء به جزء امت اسلام در قبال توطئه‌های امریکا و صهیونیست‌ها و همچنین محکومیت شدید با عادی سازی روابط رژیم‌های مرتجع عربی با رژیم منحوس اسرائیل ضرورتی بس مهم و ضروری است. همچنین تجربه تاریخی ما نشان داده است که در برابر ظالم جز با اقتدار و قوت و مقاومت نمی‌توان ایستاد.

امسال نیز علیرغم شیوع ویروس کرونا، بر خلاف توهمات صهیونیست‌ها، انگیزه‌های بیشتری در میان ملت شریف ایران و ملت مسلمان جهان ایجاد شده و با پویش‌های جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صدای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرطنین‌تر از گذشته شده است تا ضمن شاد کردن روح امام راحل (ره) و بزرگ مرد مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و حامیان آن بدانند که فلسطین مسأله اول امت اسلام است و در این راه امت اسلام هوشیار و پویاتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند.

اساتید بسیجی دانشگاه قم به همراه عموم دانشگاهیان همگام و همراه با تمامی مسلمانان جهان گوش جان به رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپارند و از تمامی دل‌های بی قرار دعوت به عمل می‌آورند تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت که نمونه‌ای از آن در شهدای مقاومت تبلور یافت، در راه بازگرداندن حتمی و قطعی قدس شریف و بازگرداندن آن به صاحبان اصلی نقش و سهمی ارزشمند داشته باشند. همچنین با شرکت گسترده و آگاهانه در همه عرصه‌های سیاسی و بویژه انتخابات پیشرو زمینه رشد و پیشرفت کشور و غلبه بر مشکلاتی که ظالمانه به نظام ما تحمیل شده است را فراهم خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات