قرائت سخنرانی بسیج دانشجویی رشت به مناسبت روز جهانی قدس

دبیر شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت به قرائت سخنرانی به مناسبت روز جهانی قدس پرداخت.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۴۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سید محمدجواد احمدپور، دبیر شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت به قرائت سخنرانی به مناسبت  روز جهانی قدس پرداخت.

متن سخنرانی به شرح ذیل است:

سُبْحانَ الَّذی أَسْری‏ بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ
                                                                       اسرا (آیه ۱)
روز جهانی قدس، یادآور تصمیم هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی  جمهوری اسلامی در مواجهه با مساله فلسطین و رویارویی عقیدتی با دشمنان این ملت رنج دیده است؛ و چه زیبا فرمود: اماممان: 《قدس پاره تن اسلام است》 گویا به خوبی میدانست مسئله قدس شریف و نابودی غده سرطانی اسرائیل نیاز به یک عزم جهانی دارد و با چنین تصمیم هوشمندانه‌ای دنیا را در مسیر شناخت بیشتر این رژیم منحوس و ایجاد یک انسجام بین المللی برای نابودی این
ام الفساد قرن قرار داد.

تعیین آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، خود بهترین فرصت برای تحقق اتحاد و انسجام جامعه اسلامی و آزادی خواهان جهان برای انزوا و نابودی نظام سلطه و ایادی آن است که بستر را برای شکوفایی بیش از پیش این تمدن الهی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فراهم می‌کند.

اینک میبینیم بعد از گذشت چند دهه از این سنگ بنای جمهوری اسلامی کشور‌های زیادی جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس و دفاع از مردم فلسطین مشغول استکبار ستیزی هستند که این خود یک نشانه بزرگ از تحقق این هدف الهی است.

اگرچه کشور‌های خود فروخته‌ای مانند عربستان سعودی قصد عادی سازی روابط با صهیونیست را دارند، اما میبینیم به برکت بیداری امت اسلامی هر بار نقشه هایشان نقش بر آب میشود؛ و این وعده را میدهیم که اگر از  مسیر گمراهی باز نگردند به سرنوشت اربابانشان مبتلا خواهند شد.

از ثمرات گران بهای این بیداری اسلامی و به تبع آن بیداری ملت‌های جهان، شکست معامله قرن و نقش بر آب شدن این خباثب عیادی استکبار است، که بار دیگر آرمان‌های کشور ستم دیده فلسطین و مظلومان رنج کشید به دست جنایتکاران کودک کش صهیونیستی را در منطقه و جهان تثبیت کرد.

مردم ولایی کشور  با حضور پرشورشان در راهپیمایی‌های روز قدس بار‌ها ثابت کردند که از اهمیت مسئله قدس و نابودی این غده سرطانی واقفند، اما انگار هنوز برخی از مسئولین کشور از درک این موضوع جاهل بوده، و یا در سر افکار پلید شیطانی دارند. از مسئول جمهوری اسلامی انتظار میرود که خود پیش قدم برای پرشور‌تر برگزار شدن  این راهپیمایی باشند، اما میبینیم گاهی با ایجاد دوگانه معیشت و ارمان‌های اصیل انقلاب در حال تضعیف آن‌ها هستند کسانی که با سخت کردن معیشت مردم هدفی جز دلسرد شدن ان‌ها از این آرمان‌های ناب ترسیم شده توسط امامین انقلاب را ندارند.

زهی خیال باطل این مردمند که چهل سال است این انقلاب و آرمان هایش را حفظ کرده و پرچم دار مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست هستند.

این مردم بیدار در انتخابات پیش رو نشان میدهند که چنین افراد و تفکراتی لیاقت صندلی مسئولیت در جمهوری اسلامی را ندارند.

اینک ما دانشجویان استان گیلان یکبار دیگر از تمامیت عرضی ملت فلسطین دفاع کرده و رژیم اشغالگر قدس را یک حکومت نا مشروع میدانیم و از هیچ تلاشی برای نابودی این غده سرطانی در منطقه دریغ نخواهیم کرد و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را جزو اهداف و آرمان‌های اساسی خود و انقلابمان میدانیم.

انشالله به زودی این مسلمانان هستن که با نابودی این ام الفساد قرن نماز فتح را در مسجد الاقصی اقامه میکنند و در آن زمان از اسرائیل فقط نامی منحوس در کتب تاریخی باقی مانده است تا درسی برای همه مستکبران و طاغوت‌های عالم باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات