امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در آستانه انتخابات هستیم برخی بدنبال دو قطبی کردن جامعه و دلسرد کردن مردم هستند در حالی که انتخاب اصلح و آگاهانه باید مد نظر  همگان باشد.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۳۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: همزمان با روز جهانی قدس نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری و با حضور جمعی از مسئولین اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی ، علما و روحانیون ، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد صاحب الزمان (عج)کوهبنان برگزار شد.

♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️

حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: از مصادیق تقوا و موجبات عزت انسان اطاعت از ولی امر مسلمین در همه کارها و برنامه هاست چون اطاعت از ولایت و رهبری در حقیقت اطاعت از امام زمان (عج) است . 

وی تاکید کرد: در روز جهانی قدس قرار داریم که در حقیقت در روز اسلام ، روز قران و روز پیامبر اکرم (ص) هستیم اندیشه حضرت امام (ره) بر محو و نابودی رژیم صهیونیستی بود لذا مقام‌ معظم رهبری مد ظله العالی این اندیشه را پیگیر هستند. 

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: حمایت از مظلومان جهان جز اندیشه مردم ایران اسلامی است سال هاست که مردم‌ مظلوم فلسطین فریاد می زنند تنها ایران اسلامی است که به آنان کمک کرده و به فریاد آنان جواب داده است.  

وی ابراز داشت:تکیه بر ظالم عزت را از انسان می گیرد چون انسان از سیره علوی ، فاطمی و مهدوی دور می شود سالهاست که مقام معظم رهبری به مسئولین خصوصا مسئولین امور خارجه تاکید دارند که به خارجی ها اعتماد نکنید چون آنان قابل اعتماد و اهل عمل نیستند و پشت لبخند آنان قهر و غضب است. 

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: نباید به دشمنان خوش بین باشیم اگر عملی از آنان دیدیم و تحریم ها یکجا برداشته شد به برجام ادامه دهیم .  

وی یادآور شد: دولتمردان باید به فریاد ملت برسند مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع کنند اگر در قضیه برجام از ولی امر مسلمین تبعیت داشتیم خسارت نمی دیدیم .

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: جای تاسف است که وزیر امور خارجه کشورمان نظری خلاف نظر نظام اسلامی بیان کرده در حالی که دم از اسلام، حکمت و تدبیر می زند.   

وی ابراز داشت: آن چه امروز نظام اسلامی از ما می خواهد دفاع از ولایت فقیه است که در حقیقت همان دفاع از مظلوم است در حالی که سردار دلها از شئونات عاقبت بخیری را اطاعت از ولی امر مسلمین ذکر کرده است . 

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: کسانی که در مکتب حاج قاسم هستند باید گوش به فرمان ولایت و رهبری باشند و همواره انزجار خود را از مستکبرین در عمل ثابت کنند.

وی ابراز داشت:  باید تلاش کنیم با تصویب قانون‌مدافع کارگران باشیم که این خود شکستن تحریم  ها و افزایش تولید را در پی دارد البته باید کارگران و فرهنگیان همواره تکریم شوند.

 خطیب جمعه کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مد ظله العالی ادامه داد: این روزها از برخی مسئولین حرف هایی شنیده شد که مایه تاسف است مسئولی که در ایران اسلامی زندگی می کند حرف دشمن را بزند  چون خوشحالی دشمنان را در پی دارد .  

خطیب جمعه کوهبنان گفت: مقام معظم رهبری مد ظله العالی فرمودند آمریکا از نیروی قدس و شهید سلیمانی ناراحت بود که مقدمات شهادت سردار دلها را فراهم‌کرد البته شهید سلیمانی زنده است و راهش ادامه دارد .

وی تصریح نمود: وزیر امور خارجه باید از مقام‌معظم رهبری مد ظله العالی ، ملت و خانواده شهید سلیمانی عذر خواهی کند شهید سلیمانی برای دفاع از اسلام ، انقلاب و عزت کشورمان  ۴۲ سال در میدان جنگ و‌مبارزه بود چون نیروی قدس  دفاع از اسلام ، مقاومت و حرم اهلبیت را جز وظایف خود می داند.

حجت الاسلام جعفری افزود: امروز سپاه ، بسیج و نیروی انتظامی مردان میدان هستند که بی ادعا به یاری مردم‌ می‌پردازند در سیل ، کرونا و... همواره در خدمت رسانی پیشتاز بودند. 

وی تاکید کرد: سیاست خارجی در هیچ جای دنیا در وزارت امور خارجه تبیین نمی شود بلکه در مجامع بالا دستی تبیین می شود. 

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در آستانه انتخابات هستیم برخی بدنبال دو قطبی کردن جامعه و دلسرد کردن مردم هستند در حالی که انتخاب اصلح و آگاهانه باید مد نظر  همگان باشد.

وی تاکید کرد:  داشتن مدیریت و کفایت ،  ایمان ، عدالت خواهی و ضد فساد بودن، عملکرد انقلابی و جهادی ، معتقد به جوانان و تولید داخل ، مردمی بودن از مهمترین شاخصه های کاندیدای ریاست جمهوری است.  

 حجت الاسلام جعفری افزود: باید از کادر درمان و پزشکان کوهبنان ، بسیج سازندگی شهرستان که در عرصه خدمت رسانی به مردم با تمام وجود فعالیت دارند تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات