خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ایجاد پایگاه تروریستی برنامه رژیم صهیونیستی در غرب آسیا بوده است

از ابتدا رژیم صهیونیستی به عنوان یک پایگاه تروریستی در منطقه غرب آسیا برای مبارزه با اسلام و مسلمین برنامه داشتند.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۴۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم دومین رزمایش کمک مومنانه کارکنان شرکت کویر تایر اظهار داشت: یکی از فلسفه‌های روزه داری که از ائمه اطهار نقل شده همدردی با محرومان، فقرا و مساکین است و یکی از فلسفه‌های روزه داری یاد کردن از قیامت است تحمل سختی‌های ماه رمضان ما را به یاد روز قیامت بیندازد که روز حسابرسی است و امروز فرصت عمل صالح است.


وی عنوان کرد: قرآن به معنی ذکر و یادآوری است. سال ۵۳ رهبری فرمودند: ولایت دو جهت دارد که یکی پیوند بین خود مردم است و یکی از زیبایی‌های دین و قرآن پیوند عمیق بین مومنین است و دوم پیوند بین مردم با ولایت و اطاعت از ولایت است.

حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی با بیان اینکه این نهضت کمک‌های مومنانه هنر ولایت است افزود: در این دنیای پر از تبعیض‌ها، ظلم‌ها، آلودگی‌ها و تفکر اومانیستی که می‌خواهد بشر را از هم جدا کند مقام عظمای ولایت تحت عنوان رزمایش که یعنی به رخ دشمن کشیدن همانند رزمایش دریایی یا هوایی که رقم می‌زنند که دشمن جرات تجاوز نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مومنانه یک نوع نمایش به دشمن و به رخ کشیدن است نشان دادن هنر مومنان است که چه زیبا با تمام مشکلاتی که کارگران، کارمندان و اقشار مختلف جامعه دارند به آن قشری که آسیب دیدند از کرونا و دچار مشکلات اقتصادی شدند کمک می‌کنند.

قائم‌مقام نماینده، ولی فقیه در استان گفت. وقتی ولایت فقیه امر فرمودند: به کمک مومنانه اقشار مختلف مردم به شکل‌های مختلف و با توانمندی‌های مختلف پای کار آمدند. هنر رهبری و هدایت جامعه در این جهت و همراهی مردم در این برهه را شاهد هستیم که در زمان دفاع مقدس هم این حس نوع دوستی و کمک رسانی وجود داشت.


وی بیان داشت: هنر ولایت است با یک تدبیر بعد از شب‌های قدر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامیدند. آنچه در ذهن مومنین در سال‌های اول همراهی در راهپیمایی با شعار دادن است حال اینکه ما همراه با ملت فلسطین از نظر آرمان‌ها و اعتقادات هستیم، چون به تعبیر سردار شهید سلیمانی در خیلی جا‌ها زمینه حضور فیزیکی نداریم و آنچه ما را پیوند می‌دهد آرمان‌ها و اعتقادات ما است.


حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی اظهار داشت: نامگذاری روز قدس امروز به یک قدرت و جبهه مقاومت تبدیل شده است. امروز دیگر جوانان و نوجوانان فلسطینی مانند روز‌های اول که با سنگ و امکانات محدود در مقابل دشمن نیستند بلکه به تعبیر سردار سلیمانی اسرائیلی‌ها هنوز گیج هستند در نوار غزه که فلسطینی‌ها را محاصره کردند موشک‌ها چگونه به دست فلسطینی‌ها رسید و چطور آن‌ها این آمادگی رزمی را پیدا کردند.

وی ادامه داد: شکست صهیونیستی‌ها در سرزمین فلسطین و در جنگ ۳۳ روزه لبنان و شکست جریان داعش در کنار این صهیونیستی‌ها که می‌خواستند غده سرطانی دیگری را در منطقه شام و عراق شکل دهند و از ابتدا رژیم صهیونیستی به عنوان یک پایگاه تروریستی در منطقه غرب آسیا برای مبارزه با اسلام و مسلمین برنامه داشتند و امام با شعاع بلند آینده را می‌دیدند.


قائم مقام نماینده، ولی فقیه در استان گفت: امام خمینی و بعد هم امام خامنه‌ای و جریان نیروی قدس با همان راهبرد برای دفاع از مسلمین به میدان آمده و انسجام ایجاد می‌کند در خود کشور‌ها و بنا نیست ما خودمان حضوری در کشور‌ها نقش ایفا کنیم.

وی اضافه کرد: این هنر ولایت و مجموعه نیروی قدس و شاگردان مکتب حاج قاسم است که آماده می‌شوند در عراق، فلسطین و لبنان که حاج قاسم فرمودند: آینده یمن زیباتر از فرزندان لبنان رقم می‌خورد امروز شاهد هستیم عربستان به دست و پا افتاده که ایران زمینه را برای آتش بس فراهم کند.
آنچه در سرزمین فلسطین در حال رقم خوردن است انفجار در مراکز هسته‌ای و کشته شدن نیرو‌های جاسوسی آن‌ها در اربیل و جا‌های دیگر. رهبری فرمودند: در ۲۵ سال آینده ما چیزی به عنوان رژیم صهیونیستی نخواهیم داشت آن‌ها آخرین دست و پا‌های خود را می‌زنند.


حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی اظهار داشت: آن روز امام با یک زیبایی و هنرنمایی با نام روز قدس زمینه یک انسجام را در امت اسلامی فراهم نمود که هر روز شکست مفتضحانه آمریکا و اسرائیل در منطقه و توانمندی و اقتدار کشور‌های اسلامی و ایران اسلامی را شاهد هستیم.

وی با تشکر از عملکرد مجموعه کویر تایر در جهش تولید افزود: در آخرین روز‌های ماه رمضان حضور در صحنه کمک مومنانه جای تشکر دارد. از زیبایی‌های استان ما که با تمام محرومیت‌ها در زمینه کمک‌های مومنانه و عتبات عالیات و ... در مقایسه عددی بواسطه ایمان و تعهد و ولایتمداری مردم جلودار است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها