در این پیام آمده است: قدس متعلق به مسلمین است، متعلق به مردم آن سرزمین است و باید به آن سرزمین باز گردد و این نسخه شفابخشی است که بشریت را به سوی یک آینده مطلوب رهنمون خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۶۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ علی فاتحی ابرقویی بمناسبت روز جهانی قدس پیامی بشرح زیر صادر نمود:
بسم الله الرحمن الرحیم
((ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین))
روز جهانی قدس فرصت بسیار مناسبی است که یک بار دیگر آرمان حضرت امام در دستیابی امت اسلام به وحدت در برابر استکبار را تکرار نموده عزم خود را برای درهم شکستن کاخ ستمگران و نابود کردن آمال غاصبان حق جهان اسلام جزم کنیم. باید نسخه رژیم جعلی صهیونیستی برای همیشه پیچیده شود. جهان اسلام امروز در آستانه امتحانی بسیار مهم قرار گرفته است و برای آزادی قدس شریف ملت غیور و مسلمان ایران پرچم داری می‌کند. آرمان قدس فقط یک رویا نیست آن یک واقعیت مسلم است که غارتگران و چپاولگران و غاصبان قدس شریف باید بدانند که روزی کاخ ستم آنان خراب خواهد شد و بر مأذنه‌های قدس شریف اذان وحدت سر داده خواهد شد.
اکنون اگر چه شرایط بهداشتی، امکان حضور میدانی ما در راهپیمایی روز جهانی قدس را فراهم نکرد، ولی حضور همه جانبه قلبی و تنفر دائمی ما نسبت به صهیونیست جهانی هیچگاه پایان پذیر نیست. قدس متعلق به مسلمین است، متعلق به مردم آن سرزمین است و باید به آن سرزمین باز گردد و این نسخه شفابخشی است که بشریت را به سوی یک آینده مطلوب رهنمون خواهد شد.
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ یاد و خاطره همه بزرگان و سرداران و پرچمداران این نهضت عظیم خصوصاً سردار سلیمانی عزیز را گرامی میداریم و برای آزادی قدس دعاخواهیم کرد. ((ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم))
ارسال نظرات