زنجان-فرمانده حوزه حضرت زینب کبری (س)سپاه ناحیه سلطانیه از توزیع بسته های معیشتی شامل مواد غذایی ، حبوبات و گوشت گرم توسط گروهای جهادی و خواهران بسیجی در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۶۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷

خانم احمدی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت:بهره گیری بیشتر از برکات ماه مبارک رمضان و همچنین آموزه های اخلاقی و معنوی در فرصت باقی مانده در این ماه مبارک در زندگی مورد تاکید است.

 

وی با تقدیر از حضور ارزشمند خواهران بسیجی در میدان مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: خواهران بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه سلطانیه همچنان در میدان مقابله با این ویروس منحوس حضور داشته و با نام و یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای خدمت رسانی به مردم بویژه بیماران کرونایی انجام می‌دهند.

 

احمدی با اشاره به اینکه خواهران بسیجی حوزه زینب کبری( س) سپاه ناحیه سلطانیه از ابتدای آغاز رزمایش کمک مومنانه به منظور دستگیری از نیازمندان پای کار هستند،تصریح کرد:از ابتدای ابلاغ دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اقدامات لازم برای کمک به این رزمایش از سوی پایگاه های مقاومت بسیج  وگروه های جهادی این حوزه انجام شده است.

 

وی ادامه داد: خدمات رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا جزو اولویت‌های مهم حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری (س) بوده و گروه‌های مختلف جهادی در این زمینه پیشگام بوده‌اند.

 

احمدی با بیان اینکه نذورات جمع‌آوری شده به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی اختصاص یافته است، بیان کرد:  جلوه دیگری از کمک مومنانه خواهران بسیجی وگروه های جهادی شهرستان سلطانیه  درایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر به نمایش گذاشته شد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری (س)در پایان یادآور شد: پایش و رصد وضعیت بیماران کرونایی و کاهش اضطراب از دیگر اقدامات خواهران بسیجی سپاه شهرستان سلطانیه می باشد  که خوشبختانه نتایج مطلوبی را به همراه داشته است.

 

ارسال نظرات