خبرهای داغ:
نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از توزیع بیش از ۲ هزار و ۳۰ بسته معیشتی در فاز اول رزمایش کمک‌های مؤمنانه در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۹۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
توزیع بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی در فاز اول رزمایش کمک مؤمنانه نهاوندسرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: در اجرای  رزمایش کمک مؤمنانه از نیمه شعبان تا نیمه ماه مبارک رمضان در فاز اول، به همت گروه‌های جهادی سپاه ناحیه نهاوند بیش از ۲ هزار و ۳۰  بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توسط پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی  توزیع شد.

وی افزود: از نیمه شعبان تاکنون تعداد ۵ هزار پرس غذای گرم و همچنین در طرح «سه شنبه‌های مهدوی» هر هفته توسط گروه‌های جهادی بیش از ۴۰۰ پرس غذای گرم در مناطق حاشیه نشین شهر و بین آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان در شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: در ماه مبارک رمضان خانواده‌هایی که به واسطه کرونا کار خود را از دست داده بودند و یا اجاره‌بهاء خانه آن‌ها عقب افتاده بود توسط گروه‌های جهادی شناسایی و مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال در این زمینه کمک شد.

وی گفت: به همت و مدد گروه‌های جهادی از نیمه شعبان تاکنون ۳۵ راس گوسفند و ۳ راس گاو ذبح شد و تعداد ۷ هزار قرص نان،۲۰ هزار ماسک، ۴۰ دست لباس و کفش و یک هزار بسته پک میوه  در حاشیه شهرستان نهاوند  توزیع شد که مجموع ارزش ریالی این بسته‌ها ۸ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال است.

مختاری با اشاره به اجرای فاز دوم کمک‌های مومنانه در شهرستان نهاوند گفت: با توکل بر خدا فاز دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه نهاوند آماده و توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا این خدمات و کمک‌های مؤمنانه همچنان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات